//

beeld iphone 6 blijft zwart en piept/trilt om de 2-3 sec als hij aan de lader zit

beeld iphone 6 blijft zwart en piept/trilt om de 2-3 sec als hij aan de lader zit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een aantal maanden geleden heb ik het scherm van mijn iphone 6 vervangen. De iphone deed het weer prima, alleen liet op een gegeven moment ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-08-15, 20:52
hjhm hjhm is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 3
Standaard beeld iphone 6 blijft zwart en piept/trilt om de 2-3 sec als hij aan de lader zit

Een aantal maanden geleden heb ik het scherm van mijn iphone 6 vervangen.
De iphone deed het weer prima, alleen liet op een gegeven moment het frame las van het scherm waardoor het scherm losliet van de iPhone. Van de leverancier hen ik een nieuw scherm gekregen en deze gemonteerd, echter het scherm blijft zwart en de iphone blijft om de 2a3 seconden een piep geven (of trillen) als hij aan de lader zit. Wanneer ik de telefoon aansluit op itunes dan kan ik wel alle data en apps en dergelijke zien. Ik heb via dfu mode de iphone al compleet bijgewerkt en gereset, stekkers van het scherm gecontroleerd en opnieuw aangesloten echter nog steeds geen beeld. Weet iemand wat dit kan zijn en hoe op te lossen is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-15, 00:55
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Je nieuwe scherm is defect, monteer de oude maar terug en kijk of er nu wel beeld is.
  #3  
Oud 02-08-15, 12:40
hjhm hjhm is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 3
Standaard

Hoi faire4u, heb ik gedaan maar het oude scherm geeft ook geen beeld meer.
  #4  
Oud 02-08-15, 22:28
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Je hebt eerst het scherm aangesloten en als laatste de batterij stekker? Het scherm kan problemen geven als je de batterij niet los haalt alvorens het scherm te plaatsen. En je hebt de juiste schroeven ( de 5 schroeven van het afdek plaatje die je loshaalt om de flex-kabels van het scherm los te halen) weer op de juiste plaats terug vastgezet en niet per ongeluk schroefjes verwisseld ? En zie je helemaal geen beeld door bv een defect backlight of is het beeld echt zwart en dood?

Laatst gewijzigd door faire4u; 02-08-15 om 22:42.
  #5  
Oud 02-08-15, 23:27
hjhm hjhm is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 3
Standaard

stekker was niet losgeweest, ik heb dit later wel geprobeerd met een nieuw scherm maar leverde zelfde resultaat. De schroefjes zitten allemaal wel weer op dezelfde plek. plek. Ik zie inderdaad helemaal geen beeld, deze blijft zwart en dood.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone trilt, geeft licht, maakt geluid maar beeld blijft zwart Berens iPhone algemeen 4 27-05-14 18:02
Mijn iphone trilt niet meer als hij aangezet wordt Pra iPhone algemeen 4 18-04-14 14:21
Ipad3 beeld zwart, schermverlichting blijft aan, gaat verder gewoon door fabiannmb iPad algemeen 10 31-10-12 20:49
[Probleem] iPhone geeft zwart beeld & trilt twee keer bij moment van opladen. koenloman iPhone algemeen 5 25-07-12 23:23
iPhone: is de iphone nog gejailbraked als hij in de herstelmodus zit pakoboy Jailbreak 7 18-07-10 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.