//

Gedeelte foto's kwijt door iCloud

Gedeelte foto's kwijt door iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben een gedeelte van de foto's en video's op mijn iphone 5 kwijt geraakt.. Ik was op vakantie waar best traag Wi-Fi ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-15, 21:06
Nikkiholman Nikkiholman is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 2
Standaard Gedeelte foto's kwijt door iCloud

Hallo allemaal,
Ik ben een gedeelte van de foto's en video's op mijn iphone 5 kwijt geraakt..

Ik was op vakantie waar best traag Wi-Fi was en mijn iCloud was iets met mijn foto's en video's aan het doen, ik weet niet wat... Updaten of zo denk ik, maar dat duurde zo lang en ik kon geen video's afspelen dus ik kon op stop drukken . En dan zou alles verwijderd worden ( niet alles maar alles wat aan het updaten of wat het ook aan het doen was. Ongeveer 2/3e van alles) dus deed ik dat maar in de hoop dat het dan bij me onlangs verwijderd zou staan maar dat staat het niet 😰 (best logisch)

Nou dacht ik, als ik in Nederland ben en ik sluit hem aan op de pc dan kan ik een reservekopie terug zetten, maar ik heb wel nog foto's gemaakt deze vakantie.. Als ik hem terug zet, ben ik die foto's zeker kwijt?
Mijn vraag dus, wat moet ik doen met iCloud of reservekopie om alles terug te krijgen van voor dat ik alles kwijt raakte, maar wel me foto's te behouden die ik na dat ik alles kwijt ben geraakt gemaakt heb ( beetje ingewikkeld )

Alvast bedankt voor de moeite
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-15, 21:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Op 14-8-2015 heb je toch al een topic aangemaakt over dit onderwerp.

http://forum.iculture.nl/f147/icloud...o-s-kwijt.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Door icloud gedeelte foto's kwijt. Nikkiholman iCloud 0 14-08-15 23:30
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 13:05
Gedeelte contacten iphone 4s ineens kwijt honeypot12 iPhone algemeen 4 17-11-14 16:38
icloud inloggegevens kwijt goreme iCloud 2 09-02-14 14:17
Agenda items kwijt bij aanmaken van iCloud account en uitschakelen van iCloud agenda Jilly1982 iPhone algemeen 4 26-07-13 11:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:58.