//

iPhone 5s 16gb scherm op zwart na vertonen Apple logo

iPhone 5s 16gb scherm op zwart na vertonen Apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik heb hier een iPhone 5S en hij heeft kuren. Wanneer ik hem opstart (middels aan/uit knop + home uitgezet) krijg ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-15, 04:13
Conforms Conforms is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 10
Standaard iPhone 5s 16gb scherm op zwart na vertonen Apple logo

Beste allen,

Ik heb hier een iPhone 5S en hij heeft kuren. Wanneer ik hem opstart (middels aan/uit knop + home uitgezet) krijg ik een Apple logo te zien, maar vervolgens krijg ik een zwart scherm. Hij staat wel aan want hij is niet diep zwart maar je ziet dat er licht onder zit. Wat zou er aan de hand kunnen zijn? De lcd lijkt mij van niet aangezien het Apple logo nog naar boven komt. Zou iemand, met een uitblinkend verstand van iPhone 5s'en mij kunnen helpen? Herstellen helpt niet dus probleem moet dan wel hardwarematig zijn toch?

Mijn dank is groot.

Conforms

Edit: Hij is opgelost, top!

Laatst gewijzigd door Conforms; 08-09-15 om 13:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
defect, model 5s, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone al paar uur wit scherm (met zwart logo) tommy1337 iPhone algemeen 17 23-01-15 09:46
Iphone 3gs Scherm zwart en apple logo in beeld alsmaar deiphone3gs iPhone algemeen 2 22-01-14 15:23
iPhone 4s doet niets meer behalve zwart scherm en Apple logo Vivina iPhone algemeen 3 23-09-13 11:41
ipad 1 - 'wissen' - enkel zwart scherm met aplle logo wordt weergegeven idriees iPad algemeen 0 18-10-11 23:15
altijd zwart scherm met apple logo swings Unlock [archief] 2 17-02-08 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:58.