//

iphone 5s geheugen

iphone 5s geheugen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iphone 5s geheugen continu vol het geheugen van mijn iphone 5s 16 gb zit continu vol... ik heb zo'n 40 apps waarvan geen boven de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-15, 13:57
joerydv joerydv is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 1
Standaard iphone 5s geheugen

iphone 5s geheugen continu vol

het geheugen van mijn iphone 5s 16 gb zit continu vol... ik heb zo'n 40 apps waarvan geen boven de 1gb, mijn grootste apps zijn:

foto's: 916 mb
whatsapp: 542 mb
berichten: 409 mb
twitter: 182 mb
facebook: 180 mb

daarna dus nog wat apps waarvan de meeste onder de 100 en zelfs onder de 50 mb, mijn iphone zegt dat er 12 gb in gebruik is maar als ik alles bij elkaar optel is dat nooit 12gb

verder heb ik al een hoop foto's verwijderd, toen kwam er 2 gb bij maar dat was de volgende dag ook allemaal weer weg, dus ik snap het niet

verder wil ik geen berichtjes verwijderen, dus wat kan ik anders doen? ik zit er al over na te denken een nieuwe iphone 6 te kopen maar mijn iphone 5s werkt (dus behalve het geheugen) nog perfect, en straks zit ik weer met hetzelfde probleem...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-15, 19:02
iSteve iSteve is offline
• iOS 9.0
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 5
Standaard

Hoi,

Ik neem aan dat er toch wel wat oplossingen voorhanden zijn?

Sla je reeds zaken op in iCloud? Je foto's kan je eventueel op facebook zetten, dat kan zo ingesteld worden dat enkel jijzelf ze kan zien. Dan kan je ook van overal je foto's bekijken, en kan je ze wissen van je iPhone. En die berichtjes? Hebben ze een emotionele waarde? Print ze dan af en houdt ze zo bij? Kan je daar alvast ook wat ruimte maken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 6 geheugen vol ymelissa iPhone algemeen 2 15-06-15 09:36
Extern geheugen iPhone Thijs07 iPhone accessoires en onderdelen 8 30-07-14 22:01
iPhone 5 weinig geheugen? Iphone5owner iPhone algemeen 6 07-11-12 14:04
2x geheugen in de iphone xigos iPhone algemeen 4 09-06-08 19:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.