//

Per ongeluk remote wipe gedaan

Per ongeluk remote wipe gedaan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb zojuist per ongeluk een remote wipe gedaan via zoek mijn iPhone op mijn iPhone 6.. Toen ik hem opnieuw wilde activeren kreeg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-15, 00:11
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard Per ongeluk remote wipe gedaan

Hallo,

Ik heb zojuist per ongeluk een remote wipe gedaan via zoek mijn iPhone op mijn iPhone 6..
Toen ik hem opnieuw wilde activeren kreeg ik telkens melding dat de activeringsservers down waren.

Toen heb ik dit maar gedaan https://support.apple.com/nl-nl/HT201263
En nu staat er al zeker een kwartier "itunes bezig met het herstellen van software op deze iphone" is het normaal dat dit zolang duurt?

Ook staat er al de hele tijd het icoontje van de stekker met het iTunes logo op mijn iPhone..

Paniek dit dat alles

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2015 om 23:16 ----------

Kort na het posten van dit bericht ging de iPhone opnieuw opstarten...

Maar ik kan mijn iPhone nog steeds niet activeren.... wat moet ik nu doen? ;(

Oke.. iTunes zegt dus ook dit nu "De simkaart die in deze iPhone is geplaatst is vergrendeld met een pincode.
Voer de pincode van uw simkaart in en sluit uw iPhone opnieuw aan op iTunes."
Maar ik kan geen pincode invoeren.. optie zou zijn om de pincode eraf te halen via een andere telefoon maar ik heb momenteel geen telefoon bij de hand die een micro sim gebruikt

Laatst gewijzigd door 3tekens; 14-09-15 om 00:22.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-15, 03:30
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Krijg je een wit "Hallo, Hello" scherm te zien?

Koppel de iPhone los van de PC, haal de sim-kaart even eruit en daarna weer in. Je krijgt dan als het goed is een melding om te ontgrendelen. Daar moet de code ingevoerd worden. Activatie hoeft niet via iTunes te gebeuren
__________________
  #3  
Oud 14-09-15, 07:48
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Krijg je een wit "Hallo, Hello" scherm te zien?

Koppel de iPhone los van de PC, haal de sim-kaart even eruit en daarna weer in. Je krijgt dan als het goed is een melding om te ontgrendelen. Daar moet de code ingevoerd worden. Activatie hoeft niet via iTunes te gebeuren
Werkt helaas niet..
Als ik de iPhone aanzet krijg ik die melding die je kan invoeren die je kan meegeven als je de iPhone gaat wisten via zoek mijn IPhone "deze iPhone is zoek geraakt blabla"
En dan kan ik de taal en Wi-Fi netwerk selecteren.
  #4  
Oud 14-09-15, 16:38
3tekens 3tekens is offline
• iOS 14.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 38
Standaard

Hij doet het weer..
Ik had al gelezen dat ik de activatie lock eraf kon halen via zoek mijn iPhone maar dat hielp ook niet.
Uiteindelijk heb ik maar mijn pincode van de sim eraf gehaald via een ander toestel

Maar nu kan ik geen reservekopie van mijn 6 in de cloud vinden en op mijn PC ook niet..
Terwijl ik een tijdje geleden nog een reserve kopie heb ik gemaakt
  #5  
Oud 03-10-15, 19:01
Eddyaccu Eddyaccu is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 11
Standaard

ik heb hetzelfde probleem als 3tekens, ik kan alleen een taal en Wi-Fi selecteren en dan staat er dat de activeringsserver niet beschikbaar is. En als ik de sim erin doe krijg ik ook de melding iphone is zoek geraakt...
  #6  
Oud 03-10-15, 19:48
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddyaccu Bekijk bericht
ik heb hetzelfde probleem als 3tekens, ik kan alleen een taal en Wi-Fi selecteren en dan staat er dat de activeringsserver niet beschikbaar is. En als ik de sim erin doe krijg ik ook de melding iphone is zoek geraakt...
2e hands gekocht? Misschien dat het toestel een activation lock heeft (via iCloud door vorige eigenaar gelocked).
  #7  
Oud 03-10-15, 22:05
Eddyaccu Eddyaccu is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 Bekijk bericht
2e hands gekocht? Misschien dat het toestel een activation lock heeft (via iCloud door vorige eigenaar gelocked).

Nee het is mijn eigen iPhone, ik heb bij icloud verwijderd uit mijn account en hij staat er ook niet meer bij. Echter, wanneer ik hem opstart geeft hij nog steeds aan deze iPhone is zoek geraakt blabla..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2015 om 21:08 ----------

Ik ga hier even iets nieuws voor starten want dit is echt zo raar..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Remote Wipe (via iCloud) ballegooier iCloud 4 13-10-11 11:02
Spontane remote lock en wipe pasa iPhone algemeen 1 13-03-11 21:10
Remote wipe, al 6 uur bezig :-s Bart010 iPhone algemeen 3 09-06-10 21:47
Remote Wipe iPhone wvy Desktop-applicaties 6 13-05-10 15:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:55.