Beschikbare update's niet te updaten bij ios 9.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) In het scherm beschikbare update's staan er 3, echter staat er aan de rechterzijde "open", ik kan dus niet updaten ?, het vakje rechts onder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beschikbare update's niet te updaten bij ios 9.0
In het scherm beschikbare update's staan er 3, echter staat er aan de rechterzijde "open", ik kan dus niet updaten ?, het vakje rechts onder blijft ook op "3 "staan.
Hoe kan ik de Apps toch bijwerken ? Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De servers van Apple zijn zwaar overbelast (door de iOS 9 update en al die nieuwe Apps die iOS9 ondersteunen) en dit leidt tot diverse problemen.
Een mogelijke oplossing: met iTunes downloaden op PC of Mac en dan synchroniseren. Of later nog eens proberen.
|
|||
|
|||
Ik had dit probleem reeds voor het updaten. Boj ios 8.4.1 dus.
|
|
|||
|
|||
Deze zijn nu ge-update je kunt ze nu vanaf die plek openen. Hier is in het verleden reeds iets over geschreven
|
|
|||
|
|||
Dan nog maar eens:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds het probleem 7 updates staan OPEN in 'updates' en kan ik niet updaten ??
Dit was in IOS8 afgelopen weekend update naar IOS9 gedaan dacht misschien dan OK en nog steeds niet mogelijk :-( - Alle 7 APPS van mijn 6+ afgehaald en opnieuw er op nog steeds zelfde. - Updates op automatisch gezet en dan melding Pending Updates helpt ook niet - In Itunes alles geupdate en sync gedaan helpt ook niet :-( En nu ? |
|
|||
|
|||
Het is een beetje vervelende bug. Ik heb 'm met de iOS9.1 beta op de iPad gehad. Probleem heeft zichzelf uiteindelijk opgelost maar ik merkte dat, wanneer ik de AppStore app afsloot en opnieuw opstartte, ik een halve seconde de tijd had om op update te drukken (voordat de tekst veranderde naar open). Zo ben ik in staat geweest twee apps te updaten. Ik heb nog wel een bugreport ingediend bij Apple.
Het probleem verdween echter na verloop van tijd. |
|
|||
|
|||
En probleem vanzelf weer opgelost/hersteld ??
denk door aanmelding van een nieuwe update ?? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
je lost het regressieprobleem op door de eerst volgende beschikbare update op je iPhone of iPad te downloaden. dan is ook de badge verdwenen
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbare upgrades cydia | Dantis | Jailbreak apps en thema's | 3 | 24-09-12 23:02 |
beschikbare opslag problemen ipad 3 ? | jalea | iPad algemeen | 12 | 20-08-12 17:02 |
Windows: Beschikbare downloads verwijderen. | mattert77 | iTunes | 3 | 13-12-11 23:31 |
beschikbare schijfruimte op iphone (4) | djsteven | iTunes | 0 | 15-08-10 14:36 |
zoek naar beschikbare downloads | Louise-Tabitha | iPhone Apps | 11 | 15-07-09 20:39 |
|
|