//

Iphone 6 accu niet goed?

Iphone 6 accu niet goed? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had 4 weken geleden plotseling, dat mijn iphone niet meer oplaadde. Had diverse opladers geprobeerd, dus hier lag het niet aan. Als ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-15, 15:07
pompino pompino is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 62
Standaard Iphone 6 accu niet goed?

Ik had 4 weken geleden plotseling, dat mijn iphone niet meer oplaadde. Had diverse opladers geprobeerd, dus hier lag het niet aan. Als ik hem aan de oplader legde, bleef het percentage wel zo goed als stabiel.

Dus toen heb ik de accu laten vervangen, en daarna deed die het weer gewoon perfect. Tot vandaag.....

Hij bleef eerst continue op 36 procent staan, en ging daarna uit. Zelf toen ik hem aan de oplader had liggen. Daarna bleef die de hele tijd op 1 procent staan.

Hij zit nog steeds aan de lader. Een paar keer hard reset gedaan, en nu geeft die steeds of 1 procent aan of 100 procent. Ook gaat die vanzelf steeds aan en uit. Maar dan net of die een harde reset maakt. Terwijl die aan de lader zit....

Zodra ik hem van de lader af haal, dan gaat die helemaal uit...

Dus is het weer de accu? Of is het een ander probleem?

Overigens is de accu niet bij Apple vervangen. En telefoon is nu ongeveer een jaar oud.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-15, 16:46
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Je hebt toch garantie op,de reparatie
  #3  
Oud 27-09-15, 16:57
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Laten vervangen door a om de hoek. Dan garantie tot de drempel vrees ik. En nu naar apple gaan met mogelijk een fake accu,???
Toch eens eerst gaan naar a om de hoek.
  #4  
Oud 27-09-15, 21:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pompino Bekijk bericht
Ik had 4 weken geleden plotseling, dat mijn iphone niet meer oplaadde. Had diverse opladers geprobeerd, dus hier lag het niet aan. Als ik hem aan de oplader legde, bleef het percentage wel zo goed als stabiel.

Dus toen heb ik de accu laten vervangen, en daarna deed die het weer gewoon perfect. Tot vandaag.....

Hij bleef eerst continue op 36 procent staan, en ging daarna uit. Zelf toen ik hem aan de oplader had liggen. Daarna bleef die de hele tijd op 1 procent staan.

Hij zit nog steeds aan de lader. Een paar keer hard reset gedaan, en nu geeft die steeds of 1 procent aan of 100 procent. Ook gaat die vanzelf steeds aan en uit. Maar dan net of die een harde reset maakt. Terwijl die aan de lader zit....

Zodra ik hem van de lader af haal, dan gaat die helemaal uit...

Dus is het weer de accu? Of is het een ander probleem?

Overigens is de accu niet bij Apple vervangen. En telefoon is nu ongeveer een jaar oud.
Garantie op de batterij is 6 maand bij Apple dusja.....
Tprobleem is natuurlijk doordat eraan gefoefelt is dat zien ze normaal gezien wel en dan gaan ze hun handen dervan af trekken en gaan ze hoogst waarschijnlijk u geen ander willen geven.

Wat je had moeten doen toen is de phone binnensteken en beetje doen alsof ge nie zeker bent wat het probleem is . Tzou het proberen waard zijn geweest.
Bv zeggen ik denk dat mss de connctor binnen in niet zo goed meer werkt ofzo.
Dat is wat ik zou doen .
  #5  
Oud 27-09-15, 21:47
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Wat je had moeten doen toen is de phone binnensteken en beetje doen alsof ge nie zeker bent wat het probleem is . Tzou het proberen waard zijn geweest.
Bv zeggen ik denk dat mss de connctor binnen in niet zo goed meer werkt ofzo.
Dat is wat ik zou doen .
Wat is dat nou voor advies....? Een beetje doen alsof? Je hebt toch gewoon garantie?

Je had gewoon met je probleem direct contact op moeten nemen met Apple.
Zij hadden je dan de mogelijkheden kunnen uitleggen.
Ik heb een probleem gehad met mijn 5S, deze liep snel leeg en werd warm.
Dit bleek een probleem met de processor te zijn en had niets met de accu van doen. Toestel is toen door Apple vervangen, en was toen bijna een jaar oud.
Hier komt A om de hoek niet achter door alleen de accu te vervangen.
Apple zal je niet meer kunnen/ willen helpen nu de accu door een niet erkend bedrijf is vervangen, in het ergste geval heb je nu dus een defect iPhone 6.
  #6  
Oud 27-09-15, 22:13
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ga er gewoon heen en kijk wat ze te vertellen hebben. Wie weet valt het mee. En als het je geld gaat kosten, betaal je gweoon. Dan is het in elk geval fatsoenlijk gemaakt.
  #7  
Oud 27-09-15, 23:33
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Apple zal er sowieso niets meer aan doen. Je garantie vervalt vanaf je je toestel zelf openhaalt.
  #8  
Oud 28-09-15, 03:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Wat is dat nou voor advies....? Een beetje doen alsof? Je hebt toch gewoon garantie?

Je had gewoon met je probleem direct contact op moeten nemen met Apple.
Zij hadden je dan de mogelijkheden kunnen uitleggen.
Ik heb een probleem gehad met mijn 5S, deze liep snel leeg en werd warm.
Dit bleek een probleem met de processor te zijn en had niets met de accu van doen. Toestel is toen door Apple vervangen, en was toen bijna een jaar oud.
Hier komt A om de hoek niet achter door alleen de accu te vervangen.
Apple zal je niet meer kunnen/ willen helpen nu de accu door een niet erkend bedrijf is vervangen, in het ergste geval heb je nu dus een defect iPhone 6.
1) op u batterij bij Apple heb je maar 6 maanden garantie.
2) zelf dat toestel openhalen = garantie kwijt.
3) zegde ik ook al dat hem dat toestel toen had moeten binnen steken en zich voor dom moet houden. Ik zou nooit zelf beginnen ik denk het de batterij is.
  #9  
Oud 30-09-15, 20:37
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
1) op u batterij bij Apple heb je maar 6 maanden garantie.
Je hebt na aankoop van je IPhone gewoon recht op minimaal 1 jaar volledige garantie, dus ook op de batterij.
Wat exact de garantie is op een vervangen accu zal in de voorwaarden van het vervangings reglement te vinden zijn.
  #10  
Oud 30-09-15, 21:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Je hebt na aankoop van je IPhone gewoon recht op minimaal 1 jaar volledige garantie, dus ook op de batterij.
Wat exact de garantie is op een vervangen accu zal in de voorwaarden van het vervangings reglement te vinden zijn.
Garantie op de batterij is 6 maanden.
Als het toch 12 maand is dan hebben ze de regel veranderd.
  #11  
Oud 01-10-15, 14:31
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Van de apple site"
Apple - Batterijen - Vervangen en recyclen
Citaat:
Informatie voor iPhone-bezitters
De batterij van je apparaat heeft na 500 volledige laadcycli nog ongeveer 80% van de oorspronkelijke capaciteit. De eenjarige garantie dekt de service in geval van een defecte batterij. Als de garantie is verlopen, biedt Apple een batterijservice. De prijzen en voorwaarden van deze service kunnen variëren.
Blijkbaar hebben ze nu dus ook de garantie verlengd naar (minimaal) 1 jaar.
Voor TS, tja. Die heeft besloten niet via apple te repareren, maar via een beunhaas. Dus nu zal hoogstwaarschijnlijk Apple er niets meer aan doen.
Dus weer terug naar de beunhaas en hopen dat die nog iets kan betekenen of terug naar Apple en horen wat ze zeggen.
  #12  
Oud 01-10-15, 16:57
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Zoals ik al eerder zei, Apple gaat dit niet meer kostenloos fixen. Misschien kun je nog gebruik maken van de tips uit dit artikel : Kapotte iPhone omruilen bij Apple

En anders zoal in het artikel staat uithuilen en ....
Maargoed de TS hebben we al die tijd niet meer gehoord. Zal dus allemaal wel niet meer zo spannend zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu iPhone 5c snel leeg, nieuwe accu lost niks op...? sem013 iPhone algemeen 7 25-06-15 17:25
Iphone 4S batterij ervaringen, goed of niet goed ? Misterx2 iPhone algemeen 27 17-01-14 13:01
Locatievoorziening niet goed, Maps wel goed airwolf iPhone algemeen 0 30-05-12 16:57
Accu weather werkt niet meer goed na installatie ios4. evelyn doets iPhone algemeen 1 01-07-10 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.