//

Apple account spreiden

Apple account spreiden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weten jullie een oplossing? Ik heb een Apple account, 3 zoons en schoonmoeder staan ook op mijn account. Hoe krijg ik iedereen van mijn account ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-09-15, 11:43
angelique100 angelique100 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 29
Standaard Apple account spreiden

Weten jullie een oplossing?

Ik heb een Apple account, 3 zoons en schoonmoeder staan ook op mijn account.

Hoe krijg ik iedereen van mijn account af maar wel met behoud van hun eigen gegevens aangezien ik 2 6S wil aanschaffen 1 houd ik zelf 1 gaat naar zoon A mijn eigen Iphone 6 gaat naar zoonB en oma krijgt die van zoon B Iphone van zoon A gaat naar zoon C

Ik wil dus dat iedereen zijn eigen account krijgt want het is nu iedere keer iets de ene keer zijn al mijn contacten verdwenen en dan krijg ik weer opeens een face time binnen (van zoons) of foto's..

Wie kan mij helpen aan de eenvoudigste manier.

Ik had zelf gedacht allemaal uitloggen op mijn account, iedereen nieuw account aanmaken dan een back up van maken van de Iphone en deze terug zetten op de nieuwe Iphone, kan dit ? nee zeker....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-09-15, 11:49
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Iedereen een eigen iCloud Apple ID. Het oude Apple ID gebruiken als gezamenlijk account voor de App Store.
  #3  
Oud 30-09-15, 11:55
angelique100 angelique100 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 29
Standaard

Oké dus even voor de duidelijkheid...
iedereen logt uit (inclusief ikzelf) en iedereen maakt een nieuw account aan.
Daarna doet iedereen een backup maken in zijn nieuwe account op de oude Iphone en zet deze dan over met zijn eigen (nieuwe) account op de nieuwe/wissel Iphone.

Komen de oude gevens dan ook in de nieuwe backup te staan? omdat contacten en foto's
al eerder waren opgeslagen in mijn/ons gezammelijke account.
  #4  
Oud 30-09-15, 13:00
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik zou een family account inschakelen, dat is precies daarvoor gemaakt/bedoeld. Ieder zijn eigen account en iedereen kan de apps installeren die een ieder gekocht heeft.
Kan een kind met een kind account ook EenVandaag doen om een app te kopen die je als ouder kunt bevestigen.
Werkt prima
  #5  
Oud 30-09-15, 14:25
angelique100 angelique100 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 29
Standaard

Heb het even opgezocht maar ik wil ze eigenlijk juist allemaal weg hebben van mijn account..zeker de 2 oudste zijn 19 en 17 en hoef geen inzicht in hun Iphone/account.
  #6  
Oud 30-09-15, 15:00
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Wat Timosha zegt. Ieder creëert zijn eigen iCloud account. Ieder vult dat eigen iCloud account dan in bij Instellingen->iCloud.

Onder Instellingen->App and iTunes Stores kun je het "oude" AppleID gebruiken om alle apps, muziek, etc te autoriseren.

Ik zou geen backup terugzetten want dan ben je weer bij af. Ieder zal zijn eigen instellingen/contacten et cetera even handmatig moeten terugzetten. Is even wat werk maar dan heb je de boel ook schoon opgezet.
  #7  
Oud 30-09-15, 20:43
angelique100 angelique100 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Zuid Holland
Berichten: 29
Standaard

Het is gelukt, iedereen heeft nu zijn haar eigen account, door de optie combineren is alles bewaard gebleven. Bedankt voor jullie hulp.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
credit Itunes van oude Apple Account naar nieuw Apple account ferrywalter iPhone algemeen 1 17-07-13 18:18
Vraag over Apple account Jacco1972 iPad algemeen 2 23-01-13 12:57
Apple account giljom iPhone algemeen 4 22-05-12 19:01
apple account defere iPhone algemeen 5 28-03-11 14:19
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:57.