//

Iphone 6 "lost" gekocht

Iphone 6 "lost" gekocht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door niven10 Het gaat erom dat ten minste weer, in het UI komt dan ben je iedergeval een stapje verder. Nee, je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 08-10-15, 13:13
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niven10 Bekijk bericht
Het gaat erom dat ten minste weer, in het UI komt dan ben je iedergeval een stapje verder.
Nee, je komt niet in het UI terecht. Het is simpel een connectie naar een server, die je een soort van hoop geeft dat je toestel bruikbaar is. Je kan er verder niet veel mee.

En als het zou werken, zou je het alleen als een iPod kunnen gebruiken, aangezien het toestel bij Apple eerst geverifieerd moet worden, voordat je gebruik kan maken van mobiele netwerken.
__________________
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 08-10-15, 13:16
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Nee, je komt niet in het UI terecht. Het is simpel een connectie naar een server, die je een soort van hoop geeft dat je toestel bruikbaar is. Je kan er verder niet veel mee.

En als het zou werken, zou je het alleen als een iPod kunnen gebruiken, aangezien het toestel bij Apple eerst geverifieerd moet worden, voordat je gebruik kan maken van mobiele netwerken.
😲 Jullie kijken echt geen filmpjes uit he. Je komt wel in het UI terecht maar, je kan geen apps gebruiken die gebruik maken, van het Apple ID van die persoon.
  #23  
Oud 08-10-15, 13:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
En als het zou werken, zou je het alleen als een iPod kunnen gebruiken...
Ja, als het een toestel met een A4 processor zou zijn zoals de iPhone 4. Op alle andere toestellen kan alleen Apple een iCloud Activation Lock verwijderen. Ongeacht wat al die JoeTjoep filmpjes laten zien.
  #24  
Oud 08-10-15, 13:25
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ja, als het een toestel met een A4 processor zou zijn zoals de iPhone 4. Op alle andere toestellen kan alleen Apple een iCloud Activation Lock verwijderen. Ongeacht wat al die JoeTjoep filmpjes laten zien.
Helemaal correct.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2015 om 13:28 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niven10 Bekijk bericht
😲 Jullie kijken echt geen filmpjes uit he. Je komt wel in het UI terecht maar, je kan geen apps gebruiken die gebruik maken, van het Apple ID van die persoon.
Je gelooft ook werkelijk alles, niet waar?
  #25  
Oud 08-10-15, 14:22
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Helemaal correct.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2015 om 13:28 ----------



Je gelooft ook werkelijk alles, niet waar?
Ja een persoon met een geverifieerd account wel ja. Ik zie het hem toch doen. Het ging er hier om om de iCloud voorbij te komen en dat lukt wel, maar het toestel is niet te gebruiken in het UI zelf. Via dat wat hij is het begin laat zien kun je die iPhone wel gebruiken. Maar niet met het UI, maar wat heb je liever een iPhone, die je kan gebruiken of dat je er niks mee kan. Ik weet het wel, maar laten we het hier maar bij houden want dit gaat eindeloos door. En we proberen beide deze beste man of vrouw te helpen.
  #26  
Oud 08-10-15, 14:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niven10 Bekijk bericht
Ik weet het wel, maar laten we het hier maar bij houden want dit gaat eindeloos door.
Dat komt omdat jij altijd het laatste woord moet hebben. Doe je dat thuis ook?
  #27  
Oud 08-10-15, 14:35
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat komt omdat jij altijd het laatste woord moet hebben. Doe je dat thuis ook?
Ja problemen mee mag toch ergens een reactie op geven of niet?
  #28  
Oud 08-10-15, 14:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niven10 Bekijk bericht
Ja problemen mee mag toch ergens een reactie op geven of niet?
Dat mag. Maar je moet niet het licht van de zon blijven ontkennen. Is niet goed voor een jongetje van jouw leeftijd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." zozamis Unlock 10 21-12-11 20:48
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
iphone "no service" bij "enable 3G" optie arnevt iPhone algemeen 4 13-09-10 19:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:09.