//

"exited ? wil toegang"

"exited ? wil toegang" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik vanmorgen op mijn iPhone keek kreeg ik de volgende melding: "exited? wil toegang tot uw twitter-account" Ik had niets aan mijn iPhone of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-10-15, 09:03
sorro4 sorro4 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard "exited ? wil toegang"

Toen ik vanmorgen op mijn iPhone keek kreeg ik de volgende melding:
"exited? wil toegang tot uw twitter-account"

Ik had niets aan mijn iPhone of Twitter toegevoegd wat leek op exited?, dus ik besloot geen toegang te verlenen. Maar als ik op de knop van geen toegang drukte verscheen de melding direct weer. Ik kon verder ook geen gebruik van mijn iPhone maken. Na meerdere malen op geen toegang gedrukt te hebben besloot ik maar eens te drukken op wel toegang. Helaas bleef de melding verschijnen en was ik dus buitengesloten. Ik kon niet anders doen dan uitzetten van mijn iPhone en opnieuw opstarten.

Ik kreeg bij het opstarten meteen de melding weer nadat ik mijn simkaart had unlocked. Na nogmaals opstarten besloot ik mijn simkaart niet te unlocken. Ik kreeg toen de "exited" medling niet meer. Ik heb Twitter verwijderd en ben in mijn twitter instellingen gaan kijken of er ergens toch toegang was verleend. Ik zag hier niets tussen staan.

Twitter weer geinstalleerd en daarna (tot nu toe) de melding niet gehad.
Op twitter zelf kwam ik slechts een paar mensen tegen met hetzelfde probleem maar niet met een oorzaak/oplossing.

Is er hier iemand die hetzelfde probleem heeft gehad? Waar komt die melding vandaan? Kan het schadelijk zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-10-15, 10:28
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Hoe zag de melding eruit? Heb je deze eerder gezien onder een andere naam (anders dan "exited").

Mocht je twijfelen, kan je je wachtwoord even aanpassen. Dat lijkt me wel het verstandigst
__________________
  #3  
Oud 16-10-15, 11:37
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik kan er ook niet al teveel over vinden. Waarschijnlijk ziet het er zo uit?:
https://twitter.com/geovedi/status/421728088037154816
  #4  
Oud 16-10-15, 14:56
sorro4 sorro4 is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Ik kan er ook niet al teveel over vinden. Waarschijnlijk ziet het er zo uit?:
https://twitter.com/geovedi/status/421728088037154816
Ja klopt. Dit is de melding die ik kreeg. Heb nu idd mijn wachtwoord maar vervangen. Tot op heden de melding niet meer gehad.
Reageren

Labels
twitter



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! squertes iPhone algemeen 1 06-12-13 15:35
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 13:25
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.