//

Mogelijkheid beltoon op luid terwijl telefoon op stil

Mogelijkheid beltoon op luid terwijl telefoon op stil discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag. Ik krijg vaak meldingen van spelletjes, whatsapp etc. terwijl ik dat het liefst op stil wil hebben. Maar als ik mijn telefoon op stil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-10-15, 18:03
Cybersicko Cybersicko is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 4
Standaard Mogelijkheid beltoon op luid terwijl telefoon op stil

Goedendag. Ik krijg vaak meldingen van spelletjes, whatsapp etc. terwijl ik dat het liefst op stil wil hebben. Maar als ik mijn telefoon op stil heb laten staan, kan ik mijn ringtone niet horen, wat heel erg logisch is. Ik vroeg me af of het mogelijk was dat mijn telefoon op stil is, maar mijn beltoon op luid

Ik heb een iPhone 6, iOS 9.1
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-15, 19:10
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Je kunt bij Instellingen > Berichtgeving per app instellen of je geluid wilt of niet. Als je de ongewenste geluiden hebt uitgeschakeld kun je gewoon de zijschakelaar van de iPhone omhoog zetten.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 29-10-15, 19:25
Timmerman22 Timmerman22 is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: Groningen
Berichten: 5
Standaard

Je kan ook altijd op niet storen zetten. Dan moet je in instellingen instellen dat alleen binnenkomende oproepen dan geluid mogen maken.

Dit heb ik ook ingesteld. Ik heb alleen geluid van telefoontjes. Berichten, spellen, mails etc geven geen geluid meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4S geen wekkergeluid als telefoon op stil staat? vivadeve iPhone algemeen 2 02-05-15 10:18
Telefoon automatisch op stil bij koppelen met dock DennisVenemaFotografie iPhone algemeen 5 19-12-13 23:03
Gekochte beltoon op de telefoon instaleren sabor Ringtones en Wallpapers 0 06-12-11 17:24
iPhone profielen? stil, luid, alleen tril? jaimiefanatic Ringtones en Wallpapers 7 24-02-11 21:52
vinden jullie de beltoon luid genoeg fideel iPhone algemeen 4 30-04-08 23:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.