//

iPhone Total Loss verklaard?

iPhone Total Loss verklaard? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen! Ik had sinds vorig jaar november een iPhone 6 Space Grey. iPhone is voor informatie gejailbreakt. Toen ik deze zomer op vakantie was, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-15, 17:35
boydblox boydblox is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 12
Standaard iPhone Total Loss verklaard?

Beste mensen!

Ik had sinds vorig jaar november een iPhone 6 Space Grey.
iPhone is voor informatie gejailbreakt. Toen ik deze zomer op vakantie was, (ik weet het, al ff geleden.) Maar toen deed de Homebutton het niet meer. Ik heb de iPhone nog gewoon kunnen gebruiken maar heb uiteindelijk besloten om via de Instellingen de iPhone te resetten, beeld op Apple logo hangen en kon niks meer. Ik heb gelezen dat dit waarschijnlijk door jailbreak komt, dus niet slim. Heb hem via itunes proberen te herstellen maar bleef error 53 krijgen. Heb besloten om ermee naar de Apple winkel tegaan, hun hebben hem opgestuurd en kreeg bericht dat ze hem total loss hebben verklaard omdat het toestel ooit is gerepareerd door een ander bedrijf. Ze zeiden dat ik 40 euro moest betalen om de iPhone op te halen. Heb dit niet gedaan (stom dat weet ik), maar wat kan ik nu het beste doen? Kan ie überhaupt nog gerepareerd worden? Want ik vind het zonde als ik 40 euro betaal en er toch niks meer kan.

Alvast Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-11-15, 17:47
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boydblox Bekijk bericht
Ik heb gelezen dat dit waarschijnlijk door jailbreak komt, dus niet slim.
Niet waarschijnlijk maar absoluut zeker. Lees jouw vorig topic over dit probleem nog eens:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...phone-6-a.html

Als je in het laatste bericht van dat topic op de Google link klikt kom je er ook achter wat iTunes fout 53 is.
  #3  
Oud 05-11-15, 17:52
boydblox boydblox is offline
• iOS 8.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Niet waarschijnlijk maar absoluut zeker. Lees jouw vorig topic over dit probleem nog eens:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...phone-6-a.html

Als je in het laatste bericht van dat topic op de Google link klikt kom je er ook achter wat iTunes fout 53 is.
Dankjewel voor je reactie, timosha.
Ik had er na gekeken en heeft dus met Touch ID te maken. Jammer dat de iPhone nu eigenlijk gewoon dood is.

Bedankt!
  #4  
Oud 05-11-15, 17:54
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boydblox Bekijk bericht
Ik had er na gekeken en heeft dus met Touch ID te maken.
Zo is het en dus is het ding zo goed als perte totale.
  #5  
Oud 06-11-15, 18:11
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik zou hem wel ophalen voor die € 40,- . je kan hem dan aan mij verkopen voor iets meer, als je hem zelf niet wil.
Reageren


« 8GB | 4g+ Op iPhone »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone total loss verklaard OscarZilverberg Koopinformatie Nederland 1 31-03-14 19:59
Iphone total los verklaard, waar een nieuwe te kopen Gerbert Koopinformatie Nederland 22 23-10-09 17:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:16.