//

Naam operator veranderen

Naam operator veranderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ikzelf heb ooit bij Dommel gezeten voor m'n iPhone, en toen stond er linksbovenaan 'Proximus'... M'n telefoonfactuur wordt nu ondertussen al een jaartje door ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-15, 22:38
Bekkelik Bekkelik is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 11
Standaard Naam operator veranderen

Hey,

Ikzelf heb ooit bij Dommel gezeten voor m'n iPhone, en toen stond er linksbovenaan 'Proximus'...
M'n telefoonfactuur wordt nu ondertussen al een jaartje door de baas betaalt, en dus beslist hij ook. We zaten allemaal bij Mobistar, maar een week geleden viel het netwerk uit en kregen we een nieuwe simkaart, en nu staat er 'dommel.com' linksbovenaan.

Het is misschien flauw, maar dit stoort me echt mateloos. Dit is echt zo lelijk. Ik zou graag terug 'Proximus' of zo in de bovenhoek hebben, zoals toen ik nog als particulier bij Dommel Ying zat (weet niet wat voor abonnement we nu hebben).

Baasje heeft wel niet graag dat we die iPhone jailbreaken, sommigen doen het toch, maar nja... Veel apps die essentieel zijn detecteren dat je iPhone gejailbreaket is etc.

Is er een manier, zonder jailbreak, om 'dommel.com' alsnog in 'Proximus' te veranderen? Ik heb wat rondgekeken op het forum, maar de topics die ik hierover vond zijn niet meer echt actueel.

Liefst wil ik wel dat enkel 'dommel.com' veranderd in 'Proximus', zodat als ik in het buitenland ben, ik wel te zien krijg op welk netwerk ik zit (zodat ik weet dat ik zuinig moet omgaan met data, omdat de baas vaak nakijkt wie er hoeveel verbruikt heeft aan roaming, premium sms'en etc....) Is dit mogelijk?

Ik dacht dat misschien de carrier name in de ipcc file veranderd kon worden, maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten doen.

Alvast bedankt, in ieder geval!


Groetjes,
Bert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-15, 18:10
Bekkelik Bekkelik is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 11
Standaard

oké bedankt voor jullie lieve antwoorden, heeft echt geholpen xxxxxxxxx
  #3  
Oud 03-12-15, 18:24
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Dat is zeker mogelijk bekijk deze link maar, en niet iedereen heeft tijd om jou vraag even te beantwoorden zomaar maar.

Link: iOS: Het provider logo aanpassen op je iDevice ? appletips
__________________
iPhone 7 32 GB zwart / Apple Watch 4 Nike+ Aluminium 44mn
  #4  
Oud 03-12-15, 21:10
Timmerman22 Timmerman22 is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: Groningen
Berichten: 5
Standaard

Aanbieder standaard instellen op Proximus?
  #5  
Oud 05-12-15, 11:26
Bekkelik Bekkelik is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door niven10 Bekijk bericht
Dat is zeker mogelijk bekijk deze link maar, en niet iedereen heeft tijd om jou vraag even te beantwoorden zomaar maar.

Link: iOS: Het provider logo aanpassen op je iDevice ? appletips
Heb ik al eens gezien, maar dacht dat die niet meer werkt sinds iOS 8. Snap ook niet goed hoe hij werkt, en mijn carrier bundle staat er niet tussen, helaas...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmerman22 Bekijk bericht
Aanbieder standaard instellen op Proximus?
Yep! Er stond altijd Proximus, en nu 'dommel.com', hatelijk... Er hoeft niet Proximus te staan, een spatie of zo is ook goed...
  #6  
Oud 05-12-15, 12:30
niven10 niven10 is offline
• iOS 12.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: Private
Berichten: 307
Standaard

Je kan bij dat programma als het goed is ook gewoon letters, in typen en dan heb je het toch? En anders je kan ook je eigen maken. Google maar eens je komt er wel uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Operator Logo veranderen berndvp Archief 13 04-01-09 11:11
Operator naam links boven. jeroenvg Archief 6 07-10-08 16:47
Naam veranderen? Nazz iPhone algemeen 1 03-04-08 21:47
Geen operator naam in de linkerbovenhoek Reinier Archief 0 25-01-08 19:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.