//

Sommige met iPhone gemaakte foto's verdwijnen

Sommige met iPhone gemaakte foto's verdwijnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week ontdekte ik dat enkele foto's die ik met de iPhone had gemaakt, gewoonweg verdwenen waren. Ik had een van die foto's wel op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-15, 10:48
momo59 momo59 is offline
• iOS 9.3.4
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: 's-Hertogenbosch
Berichten: 22
Question Sommige met iPhone gemaakte foto's verdwijnen

Vorige week ontdekte ik dat enkele foto's die ik met de iPhone had gemaakt, gewoonweg verdwenen waren. Ik had een van die foto's wel op Facebook geplaatst, zodat ik toch echt zeker wist dat ik ze gemaakt had. Vandaag kom ik er achter dat een foto die ik ergens in oktober had gemaakt ook niet meer op de iPhone staat. En nee, ik heb ze niet verwijderd; ze staan ook niet in de prullenmand. Doordat ze van de camera rol verdwenen zijn, staan ze ook niet in icloud en daardoor op geen enkel van de andere devices (iPad en MacBook). Heeft iemand dit probleem ook ervaren en enig idee wat er aan de hand is? Vrijwel alle gemaakte foto's staan wel gewoon op de iPhone, maar sommige verdwijnen ineens spoorloos.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
verdwenen foto's



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6 : Horizontale gemaakte foto's komen rechtop (verticaal) te staan. djchris27 iPhone algemeen 2 10-10-14 12:12
Sommige foto's gemaakt met mijn iphone 4S kunnen op mijn computer niet omgedraaid wor akqronaldqka iPhone algemeen 6 08-08-12 07:33
probleem bij overzetten van door iphone gemaakte foto's robbieI Muziek, foto & video 1 05-01-12 16:43
Probleem gemaakte foto op iphone 4s op pc roteren dolkoetjuh Muziek, foto & video 6 25-11-11 00:58
Foto: gemaakte foto's met Iphone op pc zetten peterkraaijeveld Muziek, foto & video 8 21-04-09 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.