//

Email geeft altijd 1 aan terwijl alles gelezen is

Email geeft altijd 1 aan terwijl alles gelezen is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, M.b.t. mijn probleem heb ik al gezocht op het forum en kom twee keer dezelfde vraag tegen maar daar staan geen antwoorden bij. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-15, 14:26
BDR73 BDR73 is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 14
Standaard Email geeft altijd 1 aan terwijl alles gelezen is

Hoi,

M.b.t. mijn probleem heb ik al gezocht op het forum en kom twee keer dezelfde vraag tegen maar daar staan geen antwoorden bij.

Het probleem is dat er continu 1 bij mijn email staat terwijl er geen ongelezen mails zijn.

Dat deed hij altijd bij 1 email account van de 4 die ik op de iphone heb maar sinds vandaag ook bij een andere.

Ik heb nu ca. 6 jaren een iphone (begonnen met de 4, 4s nu 5s) maar dit heb ik nog nooit eerder gehad.

Wat ik zelf al gedaan heb is:
- reset
- uit en weer aan
- account verwijderd en weer toegevoegd (dat helpt voor 1 dag en dan is het er weer)
- alle mail op ongelezen gezet, daarna alles weer op gelezen.
- Map verwijderde items geleegd
- postvak in helemaal geleegd, dus zonder mail geeft hij nog steeds aan dat er 1 ongelezen is

Ik weet het niet meer en mijn zoektocht op google levert veel van dit soort problemen op maar geen oplossing

Hopelijk weten jullie inmiddels een oplossing.

Alvast bedankt

groeten
Ron
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-15, 18:12
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Probeer
Instellingen > berichtgeving >.........> badge-appsymbool uitzetten
Reset
En zet weer terug aan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Email markeren als gelezen? pollie iPhone algemeen 30 19-09-12 23:51
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan omdg iPhone algemeen 13 30-10-10 22:37
Email tone ALTIJD drietoon (niet aan te passen) spruitje iPhone algemeen 1 04-12-09 09:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.