Siri geeft geen start tonen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net de update naar ios 9.2 gedaan in de hoop van dit probleem af te zijn, maar helaas. Normaal als je de homeknop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Siri geeft geen start tonen
Ik heb net de update naar ios 9.2 gedaan in de hoop van dit probleem af te zijn, maar helaas.
Normaal als je de homeknop indrukt hoor je 2 tonen ten teken dat siri actief is. Die hoor ik niet maar daarna werkt alles normaal, incl. geluid. Op alle andere IOS apparatuur werkt siri normaal. Op een andere iphone 5s met ios 9.0 geeft hij ook gewoon de 2 toon. Na van alles te hebben geprobeerd, heb ik de iphone teruggezet naar "herstel alle instellingen". Zelfs dat helpt niet. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb de toon ook niet meer
Het lijkt dat deze weggelaten is in iOS 9.1 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is normaal
|
|
||||
|
||||
Nog steeds hetzelfde probleem, op 2 5s-en.
Het gekke is dat als ik er een oortje aan verbind ik wél Siri heb! |
|
||||
|
||||
Ook met IOS 10 het probleem, maar als hij aan de lader ligt laat Siri zich normaal horen met de bekende geluiden.
Vreemd issue! |
|
||||
|
||||
Gevonden!!
Nu, bij mijn iPhone 7, eindelijk de oplossing gevonden! => Settings>General>Accessibility>Vibrations of Instellingen - Algemeen - Toegankelijkheid - Trillen Die moet OFF / UIT staan Nu geeft Siri, ook zónder lader o.i.d. een dubbel beepje Ik heb dus niks aangesloten, ook niet via Bluetooth. Ik heb zelf nog nooit in het Menu - Toegankelijkheid zutten rommelen, maar lees nu dat het waarschijnlijk ergens met een update aangepast is, maar who cares? Bericht wijzigen/verwijderen Met citaat reageren Op meerdere berichten reageren Snel reageren op dit bericht |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Siri geeft km's ipv miles | K2P2 | iPhone algemeen | 5 | 26-10-14 21:24 |
|
|