//

problemen met update door icloud-copie

problemen met update door icloud-copie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik bezit iphone 6. Ik heb via icloud een reservecopie van mijn iphone 4 teruggezet. Nu blijft er op mijn eerste scherm waar de tijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-12-15, 16:22
Polleke59 Polleke59 is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 1
Standaard problemen met update door icloud-copie

Ik bezit iphone 6. Ik heb via icloud een reservecopie van mijn iphone 4 teruggezet. Nu blijft er op mijn eerste scherm waar de tijd en datum staat (eerste scherm dus) onderaan in kleine lettertjes terugzetten van icloud reservecopie. Staat er al van na het terugzetten van mijn iphone 4 copie. Nu krijg ik deze week een software update ios 9.2. Als ik deze wil installeren staat installeer nu in het grijs (kan er dus niet op klikken) en daaronder staat u kunt deze update installeren als het terugzetten van de icloud-reservecopie op uw iphone is voltooid. Ik heb de reservecopie van mijn iphone 4 in de iphone 6 verwijderd dacht dat het daaraan lag doch er veranderd niks!!! Wie kan me helpen???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoek mijn iphone problemen met icloud cassander0 iPhone algemeen 5 18-09-17 08:45
Synchronisatie problemen Outlook 2016 met iCloud kurveekyl iCloud 32 12-12-15 12:19
Problemen met iCloud sync! Stevitski iCloud 3 18-10-12 17:08
Problemen met iCloud Kevin iCloud 3 12-10-11 10:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:44.