//

Kan juiste reservekopie niet selecteren > staat wel onder 'Voorkeuren'

Kan juiste reservekopie niet selecteren > staat wel onder 'Voorkeuren' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik kijk vaak op dit forum voor allerlei problemen. Dit keer kan ik het antwoord echter niet vinden en heb ik maar eens een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-12-15, 20:27
VVVMxx VVVMxx is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Standaard Kan juiste reservekopie niet selecteren > staat wel onder 'Voorkeuren'

Hallo,

Ik kijk vaak op dit forum voor allerlei problemen. Dit keer kan ik het antwoord echter niet vinden en heb ik maar eens een account aangemaakt. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Mijn Iphone 5S is gisterenavond helaas gejat. Mijn vader had nog een oude Iphone 4S liggen die ik nu tijdelijk wil gebruiken. Toen ik net een reservekopie van mijn Iphone 5S op de 4S wilde zetten ('> Zet reservekopie terug') kreeg ik echter niet de optie om díe kopie terug te zetten. Alleen een kopie van de huidige telefoon van mijn vader. Dit terwijl onder 'Itunes > Voorkeuren > Apparaten' wel nog die reservekopie van mijzelf staat. (Die kopie is helaas wel van mei 2015, maar beter iets dan niets.)

Weet iemand hoe ik er voor zorg dat ik de keuze heb om mijn eigen reservekopie terug te zetten? En niet die van mijn vader?
Ik heb de locatie van de reservekopie op mijn Macbook ook al gevonden dus als ik via een andere weg die kopie op de 4S krijg zou dat ook perfect zijn!

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-12-15, 07:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb je wel de laatste (meest recente) firmware op de 4S gezet? Volgens je onderschrift staat die nl. nog op 7.1.2
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #3  
Oud 16-12-15, 10:36
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Als de 5s op versie 9.1 of 9.2 draaide kan je volgens mij geen Back-up terug zetten naar 7.1.2 of wel?
  #4  
Oud 16-12-15, 11:22
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 Bekijk bericht
Als de 5s op versie 9.1 of 9.2 draaide kan je volgens mij geen Back-up terug zetten naar 7.1.2 of wel?
Zo is het
  #5  
Oud 28-12-15, 19:55
VVVMxx VVVMxx is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Standaard

Op de Iphone 4 kon ik de software niet hoger updaten dan 7.1.2 en daardoor kon ik de back up (die met iOS 8 gemaakt was) niet op deze Iphone zetten.

Ik heb inmiddels een Iphone 5 te leen en daar kan ik mijn back-up wel op selecteren (op Iphone 5 kan wel IOS 8). Dus was Otje82 zei klopt.

Blijft raar dat ik de back-up van mijn vaders iPhone 6 (met iOS 9) wél kon selecteren...
Maargoed, het probleem is voor mij gelukkig opgelost.

Bedankt!
Reageren

Labels
iphone, reservekopie, selecteren lukt niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spellingscontrole staat niet onder toetsenbord kasperge iPhone algemeen 2 06-12-14 16:33
Mac OS X: Film gekocht maar staat niet onder videos Herman96 iTunes 6 04-05-13 16:18
Reservekopie staat niet in iTunes maar wel op harde schijf Kriscros iTunes 0 13-04-13 23:17
HELP!! kan geen juiste reservekopie vinden Animal iPhone algemeen 1 14-02-10 17:38
Kan 1.0.2 niet selecteren??? Koes Unlock [archief] 4 31-10-07 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.