//

Hoe krijg ik kalender activiteiten van mijn iMac ook op mijn iPhone?

Hoe krijg ik kalender activiteiten van mijn iMac ook op mijn iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op mijn iPhone een nieuwe activiteit invoer, dan komt die ook op de kalender van mijn iMac. Maar andersom niet. Dus als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-15, 20:04
Jerry2015 Jerry2015 is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Standaard Hoe krijg ik kalender activiteiten van mijn iMac ook op mijn iPhone?

Als ik op mijn iPhone een nieuwe activiteit invoer, dan komt die ook op de kalender van mijn iMac.
Maar andersom niet.
Dus als ik een nieuwe activiteit plaats in de kalender van mijn iMac dan is dat niet zichtbaar op de kalender van iPhone.
Wat kan ik daar aan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-15, 21:08
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Echt het enige dat ik zo zou kunnen verzinnen is dat je op de mac de agenda afspraak in een calender zet die je op de iPhone niet aan het staan. Je kan tenslotte meerdere agenda's (met een eigen kleur bijvoorbeeld) gebruiken.
  #3  
Oud 15-12-15, 08:04
Jerry2015 Jerry2015 is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 2
Standaard

Hartelijk dank voor je reactie Blazez. Maar ik ben een digisaurus en kom nog niet echt verder met je antwoord :confuse:
Waar zit de aan en uitknop van de agenda?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 december 2015 om 07:32 ----------

Met de agenda is het gelukt. Moest gewoon een beetje geduld hebben voordat de activiteit verscheen. Fijne dag!
  #4  
Oud 15-12-15, 08:42
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Fijn om te lezen dat het toch gelukt is. Zo naar als je er op zit te wachten en er gebeurd niets. En plotseling staat het er dan toch.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
weet iemand ook hoe ik al mijn smsberichten van Iphone4 kan opslaan op mijn computer pukpietje1960 iPhone algemeen 2 20-02-14 13:16
Hoe krijg ik de manuals van mijn company op mijn ipad? ronaldvanderweel iPhone algemeen 11 15-02-14 20:24
hellppp.. mijn scherm van mijn iphone 5 is stuk hoe krijg ik nu mijn fotos eraf?????? shiridaatjuh iPhone algemeen 7 23-10-13 00:39
Muziek: Hoe krijg ik muziek van mijn iphone? Daisy1809 Muziek, foto & video 8 11-10-13 21:17
Foto: Hoe krijg ik foto's van mijn iPhone af? dr34mcatcher Muziek, foto & video 27 24-05-11 11:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.