//

Iphone 6 plus imessage berichten worden niet afgeleverd

Iphone 6 plus imessage berichten worden niet afgeleverd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik heb op het forum al gezocht maar kon geen recente topics vinden vandaar dat ik een nieuwe open. Het is heel vreemd, ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-15, 20:52
claire20151980 claire20151980 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2015
Berichten: 1
Standaard Iphone 6 plus imessage berichten worden niet afgeleverd

Hai,

Ik heb op het forum al gezocht maar kon geen recente topics vinden vandaar dat ik een nieuwe open.
Het is heel vreemd, ik probeer iemand te bereiken via imessage maar de berichten die ik stuur worden niet afgeleverd. Het word wel blauw uiteraard maar er staat niet bij 'afgeleverd'. Eerst wel en nu helemaal niet meer opeens. Ik heb het ook geprobeerd bij anderen maar daar komen ze wel binnen, staat er ook bij 'afgleverd'. Zo ver ik weet kan het ook niet zijn dat die persoon mij heeft geblokkeerd vaak staat er dan alsnog bij ''afgeleverd'' maar dan word het niet afgeleverd. Dit heb ik ook echt getest, vriend van mij had ik geblokkeerd en hij stuurde mij bericht werd wel 'afgeleverd' maar ik kreeg het simpelweg niet binnen.
Face-time optie doet het ook niet, gaat wel over maar dan geeft het aan na paar keer dat de persoon niet beschikbaar is voor face-time.

Ik heb mijn eigen telefoon wel al paar keer opnieuw opgestart etc.

Het is voor mij wel belangrijk omdat die persoon veel reis zowel door nederland als buitenland en ik kan die gene helaas alleen via icloud bereiken.

Wat kan het zijn? Iemand ervaring?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-12-15, 09:13
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Heeft iMessage mogelijk zelf uitgeschakeld (of door update kan dit ook gebeuren)

Toestel kan ook uit staan
Een gewone sms zenden niet mogelijk ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iMessage probleem, afgeleverd maar niet ontvangen eline89 iPhone algemeen 2 07-04-14 14:55
SMSjes worden niet afgeleverd AleStoker iPhone algemeen 1 27-07-13 22:21
Imessage berichten worden in Hotmail geplaatst iPhone4S1988 iPhone algemeen 3 02-07-12 14:41
Imessage bericht word niet afgeleverd. apotheosis iPhone algemeen 4 14-01-12 19:15
Berichten worden niet afgeleverd Cretian Orange 8 31-03-09 10:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.