//

Bluetooth koppeling oude telefoon met iMac verwijderen

Bluetooth koppeling oude telefoon met iMac verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 6 plus onlangs verkocht, na aanschaf van een iPhone 6s plus. Ik ben vergeten de 6 plus te ontkoppelen van mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-12-15, 13:44
horsepower8021 horsepower8021 is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2014
Locatie: Zwolle
Berichten: 2
Standaard Bluetooth koppeling oude telefoon met iMac verwijderen

Ik heb mijn iPhone 6 plus onlangs verkocht, na aanschaf van een iPhone 6s plus.
Ik ben vergeten de 6 plus te ontkoppelen van mijn iMac voordat ik de iPhone verkocht heb. Nu zie ik nog steeds bij de bluetooth instellingen naast de nieuwe 6s plus, ook de oude telefoon staan, die kan ik echter daar niet verwijderen. Als ik op het X druk, dan probeert de iMac te koppelen, maar dat leidt natuurlijk tot niets, want de telefoon is niet meer in de buurt. Wat te doen om dat daar weg te krijgen......?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-12-15, 15:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als het niet op de normale manier werkt kan je proberen om de Bluetooth property list te verwijderen. Staat in de system Library onder Preferences.
  #3  
Oud 28-12-15, 00:22
horsepower8021 horsepower8021 is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2014
Locatie: Zwolle
Berichten: 2
Standaard

Timosha. Bedankt, gevonden. Maar....toch een beetje link om daarin te gaan rommelen. Ik kan niet specifiek de iPhone vinden die ik niet meer in mijn bezit heb, dus.....Dan moet het maar blijven bestaan. De bluetooth verbinding met de nieuwe iPhone werkt prima, alleen stoort het mij dat die oude telefoon er nog gewoon in staat, nou ja dat moet dan maar. Nogmaals bedankt voor je tip!
  #4  
Oud 27-06-16, 21:36
Groofje Groofje is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 32
Standaard

Je kan als je het Bluetooth icoontje bovenin het scherm met alt aanklikt de oude apparaten verwijderen. Er komt dan naast de optie verbind ook de extra optie verwijder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan oude paring met bluetooth niet verwijderen PeHa5772 iPhone algemeen 5 18-10-14 12:12
Foto's van oude telefoon niet te verwijderen iphonemeid iPhone algemeen 0 18-03-14 15:06
VOIP telefoon met (in)directe koppeling naar apple adresboek RK1010 Desktop-applicaties 0 16-12-11 17:50
Koppeling met ingebouwde autotelefoon via Bluetooth slk iPhone algemeen 0 30-06-09 16:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.