//

Whatsapp-geschiedenis van Android naar iPhone, zonder computer?

Whatsapp-geschiedenis van Android naar iPhone, zonder computer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit al een tijd te zoeken, maar kan het niet vinden: (hoe) kun je zonder gebruik te maken van een computer je Whatsapp-geschiedenis ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-01-16, 20:11
heywoodu heywoodu is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2016
Berichten: 1
Standaard Whatsapp-geschiedenis van Android naar iPhone, zonder computer?

Hallo,

Ik zit al een tijd te zoeken, maar kan het niet vinden: (hoe) kun je zonder gebruik te maken van een computer je Whatsapp-geschiedenis van je Android-telefoon overzetten naar je nieuwe iPhone?

Whatsapp-geschiedenis is via backup in 1 bestand gezet zoals te doen gebruikelijk, staat via via inmiddels in het betreffende iCloud-account (wat via de nieuwe telefoon ook te zien is), maar het lukt maar niet om het op de (nieuwe) telefoon daadwerkelijk te importeren..

Twee kleine opmerkingen:

- Het gaat over iemand anders, dus excuses als ik zelf wat traag reageer: ik moet een eventuele oplossing eerst even doorgeven en het antwoord afwachten.

- Elke optie met een computer is vrijwel kansloos, omdat de betreffende persoon daar niet over beschikt en op de computer op kantoor geen programma's kan/wil installeren hiervoor.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
android, iphone, whatsapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp database transfer van Android naar iPhone LuckyNiles iPhone algemeen 5 02-11-16 04:01
Whatsapp chat-geschiedenis verstuurt niet Sjappat iPhone Apps 0 02-06-15 09:45
Whatsapp chat geschiedenis terug plaatsen van af iCloud, technische vraag ? face2013 iPhone algemeen 1 02-07-14 20:48
overzetten whatsapp geschiedenis samsung naar iphone applesjako iPhone algemeen 3 27-03-14 08:34
Van Android mobiel naar Iphone 4s BladeXIII iPhone algemeen 9 02-12-11 22:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.