//

Agenda data recupereren

Agenda data recupereren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van mij heeft het volgende voor. Hij had een afspraak in zijn agenda gezet waar ook een belangrijk telefoonnummer in stond. Nu heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-01-16, 12:34
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard Agenda data recupereren

Een vriend van mij heeft het volgende voor.

Hij had een afspraak in zijn agenda gezet waar ook een belangrijk telefoonnummer in stond. Nu heeft hij die afspraak uit zijn agenda verwijderd zonder dat telefoonnummer op te slaan.

Hij heeft geen backup van de data op zijn iphone. Geen reservekopie op de PC, geen backup via icloud. iPhone data ook niet gesynchroniseerd via de PC.

Nu vraagt hij zich af of hij op een of andere manier die afspraak uit zijn agenda nog kan recupereren?

Ik denk van niet. Maar wie weet...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-01-16, 14:26
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Een vriend van mij heeft het volgende voor.

Hij had een afspraak in zijn agenda gezet waar ook een belangrijk telefoonnummer in stond. Nu heeft hij die afspraak uit zijn agenda verwijderd zonder dat telefoonnummer op te slaan.

Hij heeft geen backup van de data op zijn iphone. Geen reservekopie op de PC, geen backup via icloud. iPhone data ook niet gesynchroniseerd via de PC.

Nu vraagt hij zich af of hij op een of andere manier die afspraak uit zijn agenda nog kan recupereren?

Ik denk van niet. Maar wie weet...
Ik zou niet weten hoe dit zou kunnen !
Toch raar dat ondanks alles wat hierover verschijnt, er nog steeds mensen zijn niet het nut van regelmatige backups niet inzien. Het is zo eenvoudig te doen en het bespaart zoveel problemen.
  #3  
Oud 19-01-16, 20:11
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik gebruik zelf Week calendar van Utilitap. Die hebben een knop om de gewiste afspraken weer te tonen. Misschien die even installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone data (foto's) recupereren in Recovery mode Luna K iPhone algemeen 18 27-06-13 18:41
agenda data outlook naar iphone lasdiep iCloud 10 10-02-13 21:39
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit MacShack Ontwikkelen voor iOS 2 16-02-10 17:06
sms berichten recupereren KarelSupré iPhone algemeen 1 14-04-08 10:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.