//

na update naar 2.0 geen GPRS meer

na update naar 2.0 geen GPRS meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het updaten van 1.1.4 naar 2.0 via pwnage heb ik geen GPRS of Edge verbinding meer met het Proximus netwerk. APN is ingesteld als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-08, 01:32
dendoor dendoor is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 92
Standaard na update naar 2.0 geen GPRS meer

Na het updaten van 1.1.4 naar 2.0 via pwnage heb ik geen GPRS of Edge verbinding meer met het Proximus netwerk. APN is ingesteld als volgt : internet.proximus.be. Dit werkte perfect met de 1.1.4 versie. Instellingen zijn allen overgenomen maar ik kan niks meer zonder Wi-Fi verbinding. Dus mail ophalen, safari, enfin alles waar je een verbinding voor nodig hebt mislukt wegens geen verbinding met server. Zijn hier nog mensen met hetzelfde probleem die inmiddels een oplossing weten om dit terug werkend te krijgen ? Laat dan vlug iets weten aub.

Alvast bedankt.

Den Door.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-08, 07:20
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Werkt nog thans met deze ook perfect. Heb dus ook proximus met een data abo en dezelfde instelling als dat jij gebruikt en alles werkt perfect. Misschien nog eens restoren.
  #3  
Oud 22-07-08, 17:37
Berten.. Berten.. is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Wuustwezel
Berichten: 48
Standaard

ik heb 't zelfde probleem: Heb jij de custom FW van Michael gebruikt?
  #4  
Oud 23-07-08, 00:58
dendoor dendoor is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 92
Standaard

Ondertussen opgelost. Heb terug via pwnage 2.0.1 terug een restore gemaakt, geupdate en werkte. Dan tot de vaststelling gekomen indien ik de reservecopy ( sms, gesprekken enz . . ) terug zette het weer niet meer werkte. Terug restore gedaan, dan geen reservecopy teruggezet en nu blijft het werken. Dus er is iets wat de reservecopy doen met de instellingen vrees ik. Nogthans zijn het dezelfde als nu, doch dit was voor mezelf de oplossing.

Hopelijk hebben jullie er iets aan.

groetjes,

Den Door.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na update naar 4.1 geen sync meer BHoeneveld iTunes 1 28-09-10 21:58
Na update naar 3.0 heb ik geen installer meer boxke007 Archief 1 03-08-09 23:44
gprs/ edge werkt niet meer na update 2.0 naar 2.1 timmeken2 iPhone algemeen 5 25-09-08 18:46
Geen mail meer na update naar 2.0.2. vinniemaster Archief 1 28-08-08 21:42
BEN (nieuwe BEN; dus via Tmobile) en update naar 2.0.1 - geen GPRS vinnieblanco Overige providers Nederland 5 18-08-08 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.