//

iPhone inruilen voor een Touch Diamond; FW 2.0 is een lachertje!

iPhone inruilen voor een Touch Diamond; FW 2.0 is een lachertje! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie )  Verplaatst naar: Ervaringen...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 22-07-08, 16:21
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

 Verplaatst naar: Ervaringen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 22-07-08, 16:29
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Was het maar zo, er zijn inmiddels heel wat problemen met de BT connectie met zowel headsets als carkits van de 3G iPhone....

iPhone 3G users plagued with app, GPS problems, more

AppleInsider | iPhone 3G and 2.0 affected by buggy software, sensors, wireless
In beide artikelen gaat het alleen over BMW's iDrive. Lastig als je een BMW hebt maar verder vraag ik me af waar het probleem dan precies ligt. Ik heb m'n iPhone 2G / FW 2.0 nu met 3 headsets geprobeerd en met m'n CK3300 carkit en allemaal zonder problemen. Niet dat ik wil beweren dat er niemand problemen heeft hiermee hoor.
  #23  
Oud 22-07-08, 16:32
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Kleine aanvulling van iemand die jarenlang WM gebruikt heeft voor de iPhone.
Ik heb nu een 16Gb iPhone 1.1.4 en ik kan verklappen dat MMS, video recording etc gewoon werkt hoor.
Zelf mail ik alles door maar ik ontvang nogal wat MMS-jes van vrienden zonder smartphone, voor mij onmisbaar dus.
En het argument dat je dat eerst moet installen of via usenet o.i.d. moet zoeken is natuurlijk helemaal lariekoek.
Wel eens een O.T.B. WM toestel (gepoogd te) gebruikt? Gaat ook niet lekker he
En ga me nou niet vertellen dat iedereen WM applicaties wel gewoon koopt Bull**** argument dus!
Niet helemaal alleen maar lof over de iPhone (1e gen of 3G versie) ze missen i.d.d. nog wel wat.
Ik gebruikte regelmatig mijn BT stereo headset en ik vindt het echt jammer dat dat niet meer gaat.
Wordt en excel documenten zijn NOG niet te bewerken op de iPhone, maar dat komt er aan (zie nieuw op frontpage)
Ik kon dat wel op mijn WM toestellen, maar uiteindelijk ging bewerken zo ruk dat ik eigenlijk alleen maar opende om te lezen. En dat gaat op de iPhone toch net ff lekkerder en beter (o.a. groter scherm).
Copy past is naar mijn idee een must have, dat is echt een gemis!
FF een tel.nr kopieren uit een mailtje om in je adresboek te plaatsen, vanuit een notitie een website openen
(= overtypen op de iPhone ), stukje info uit een SMS doorsturen naar een ander, kortom, echt een gemis!!
Verder ben ik zeer te spreken over de iPhone en heb sindsdien niet meer met een WM toestel gelopen.

Heb hier een Touch Diamond liggen, maar ik kan er ondanks die paar beperkingen van de iPhone niet meer aan wennen.
  #24  
Oud 22-07-08, 16:37
Celf's schermafbeelding
Celf Celf is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
In beide artikelen gaat het alleen over BMW's iDrive.
Nee, het gaat over auto audiostystemen met BT voorziening in het algemeen en "in particular" de BWM iDrive.
  #25  
Oud 22-07-08, 16:40
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Celf Bekijk bericht
Nee, het gaat over auto audiostystemen met BT voorziening in het algemeen en "in particular" de BWM iDrive.
Ok. I stand corrected, bij nalezen. Kan me nog wel een topic op macrumors herinneren waarbij aangegeven werd dat (bijv, dus) de iDrive de iPhone prima ondersteunde, maar dat er een flash nodig was van het iDrive systeem. Typisch geval van wat werkt er nu niet en wie zijn 'schuld' is dat dan.

Nogmaals, niet dat ik wil beweren dat Apple perfect is hoor. De iPhone heeft zéker zijn gebreken.
  #26  
Oud 22-07-08, 16:46
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Ik denk dat je een verkeerd beeld over Apple hebt. Apple is een klein bedrijf vergeleken met Microsoft. De paar (consumenten) producten die Apple heeft valt in het niets vergeleken met Microsoft producten. De iPod en de iPhone zijn leuke producten voor de simpliciteit, maar daar houdt het ook bij op.
__________________
Are you ready for this!
  #27  
Oud 22-07-08, 16:47
blahblah blahblah is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 246
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door soCool Bekijk bericht
Ik denk dat je een verkeerd beeld over Apple hebt. Apple is een klein bedrijf vergeleken met Microsoft. De paar (consumenten) producten die Apple heeft valt in het niets vergeleken met Microsoft producten. De iPod en de iPhone zijn leuke producten voor de simpliciteit, maar daar houdt het ook bij op.
Tegen wie heb je het?
  #28  
Oud 22-07-08, 17:48
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blahblah Bekijk bericht
Tegen wie heb je het?
Dat probleem treedt regelmatig op want quoten is voor velen 1 stap te hoog gegrepen of ze zijn gewoon te lui om de kleine moeite te doen.

Als de mogelijkheid om te reageren zonder quote geblokkeerd zou worden dan zou dit forum veel aan duidelijkheid winnen.
  #29  
Oud 22-07-08, 17:50
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Als de mogelijkheid om te reageren zonder quote geblokkeerd zou worden dan zou dit forum veel aan duidelijkheid winnen.
Niet elke reply is een reactie op een vorig bericht. Overigens is dat geen discussie voor dit topic, maar voor het website-forum.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:03.