//

iphone 6s houd geen bluetooth verbinding

iphone 6s houd geen bluetooth verbinding discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iphone 6s maakt wel verbinding tijdens zoeken naar bluetoothtoestellen, en kan dan gekoppelt worden. Na de koppeling word dadelijk de verbinding verbroken en word ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-16, 17:16
johw2360 johw2360 is offline
• iOS 13.3.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jan 2016
Locatie: B2360 Oud-Turnhout
Berichten: 2
Standaard iphone 6s houd geen bluetooth verbinding

mijn iphone 6s maakt wel verbinding tijdens zoeken naar bluetoothtoestellen, en kan dan gekoppelt worden. Na de koppeling word dadelijk de verbinding verbroken en word de iphone niet meer gevonden. Op de beide toestellen ziet men het andere toestel wel staan, met tekst geen verbinding. Het andere toestel een IMac 27 inch (late 2015), geeft dan ook geen verdere mogelijkheid. Via mijn Mac heb ik wel andere verbindingen met Bluetooth naar andere toestellen, zoals de trackpad en toetsenbord. Wel valt regelmatig de verbinding met mijn toetsenbord uit.
Iemand enig idee en oplossing , over dit euvel?
Bij voorbaat dank
johw

nb/ iphone 6s is ook maar 3 maand oud
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-16, 17:31
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johw2360 Bekijk bericht
Op de beide toestellen ziet men het andere toestel wel staan, met tekst geen verbinding. Het andere toestel een IMac 27 inch (late 2015), geeft dan ook geen verdere mogelijkheid.
Wat wil je dan doen met die iPhone, via Bluetooth, op die iMac? iOS ondersteunt maar een heel beperkt aantal Bluetooth profielen.

https://support.apple.com/nl-nl/HT204387
  #3  
Oud 18-02-16, 10:05
johw2360 johw2360 is offline
• iOS 13.3.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Jan 2016
Locatie: B2360 Oud-Turnhout
Berichten: 2
Standaard iphone 6s houd geen bluetooth verbinding

Als mijn Iphone en mijn Imac een Bluetooth mogelijkheid hebben, wil ik wel graag dat ze werken. Als ze gekoppeld zijn en aangeven met verbonden te zijn, is het toch niet logisch dat ze enkele seconden later aangeven geen verbinding te hebben. Kunnen dan geen verbinding meer maken, of ik moet de apparaten verwijderen (vergeten), en opnieuw koppelen.
Dus mijn idee, eens verbonden, kunnen de iphone en Imac elkaar steeds verbinden, als ze minder dan 10 m. van elkaar liggen. En dat klopt niet.
Tijdens typen van dit kleine tekstje, valt 3 X mijn magic trackpad 2 verbinding uit.
Op dit ogenblik verbonden via Bluetooth: toetsenbord, trackpad, garmin navigatietoesten (Nuvi) en dan verbinding Imac - Iphone; that all.

Wat kan er dus mogelijk niet goed werken, iemand enig idee?

groetjes,
johw
  #4  
Oud 18-02-16, 10:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johw2360 Bekijk bericht
Als ze gekoppeld zijn en aangeven met verbonden te zijn, is het toch niet logisch dat ze enkele seconden later aangeven geen verbinding te hebben.
Dat is wel logisch als er geen bruikbaar Bluetooth profiel aanwezig is op zowel de iPhone als de Mac. Succes verder.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth van iphone 5 maakt geen verbinding Thandi iPhone algemeen 8 17-10-13 16:41
Geen Bluetooth verbinding isee iPad algemeen 2 23-08-12 22:44
iPhone krijgt geen bluetooth verbinding met MacBook JanSr iPhone algemeen 4 17-07-12 14:12
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro cookmen iPhone algemeen 6 19-07-10 13:13
Kan geen Bluetooth netwerk/verbinding maken tussen Powerbook en iPhone sheppy iPhone algemeen 5 27-10-09 00:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.