//

Waterschade iphone5s, geen beeld maar laad wel op.

Waterschade iphone5s, geen beeld maar laad wel op. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Toen ik afgelopen zomer op vakantie de zee in ben gesprongen met mijn telefoon in mijn zak, is deze vanaf toen kapot. (Logisch!) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-16, 12:58
MWeijs MWeijs is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 4
Standaard Waterschade iphone5s, geen beeld maar laad wel op.

Beste lezers,

Toen ik afgelopen zomer op vakantie de zee in ben gesprongen met mijn telefoon in mijn zak, is deze vanaf toen kapot. (Logisch!)
Ik heb hem toen niet meer aangezet of aan de lader gehangen maar gewoon laten drogen.
Toen ik thuis was eigenlijk direct een iphone 6 gekocht en voor de iphone 5s een check laten doen bij apple.

Omdat ik al een nieuwe telefoon had heb ik hem daar een aardig tijdje laten liggen en had een bericht gekregen dat ze hem wouden vervangen voor een bedrag (uit mijn hoofd) 400euro of iets dergelijks. Doet er verder ook niet toe. Dit heb ik afgewezen en weer kapot opgehaald bij onze apple 'dealer'. Toen ik het reparatierapport inzag stond erin dat hij wel oplaadt.

Met de hoop dat ik mijn vakantiefotos nog terug kon vinden hem zojuist aan de pc gehangen. Itunes vind hem wel maar zegt hem niet te kunnen ontgrendelen ivm toegangscode.

Hij maakt het geluid als je hem aan de pc hangt alleen het beeldscherm blijft zwart.
Ik heb geprobeerd de code in te toetsen maar het werkt niet. Ik weet ook niet of het wel de juiste code is.
Als het beeldscherm zou werken zou ik het meerdere malen kunnen proberen, en er wel achter kunnen komen.

Nu is mijn vraag, zal dit te repareren zijn dmv beeldschermvervanging? Of zal hij echt helemaal naar de ***** zijn. Of is er een andere manier in de telefoon te kunnen kijken?

Ik bedoel hij is al kapot en als ik er nog wat leuks van kan maken door de fotos terug te krijgen of hem weer werkend te krijgen, is dat altijd mooi meegenomen natuurlijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-16, 13:31
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Waterschade is iets waar je (denk ik) niet vanaf zal raken... Dat gaat na enkele maanden heel uw boel kapotmaken vanbinnen. Ik ben het niet 100% zeker dat ik de waarheid spreek.

Als Apple zegt dat het 400 euro is zal het niet enkel het beeldscherm zijn in dat geval.
  #3  
Oud 24-02-16, 18:14
MWeijs MWeijs is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Affinity Bekijk bericht
Waterschade is iets waar je (denk ik) niet vanaf zal raken... Dat gaat na enkele maanden heel uw boel kapotmaken vanbinnen. Ik ben het niet 100% zeker dat ik de waarheid spreek.

Als Apple zegt dat het 400 euro is zal het niet enkel het beeldscherm zijn in dat geval.
Apple neemt gewoon niet de moeite om hem te maken en vervangt hem voor een refurbished bij waterschade. Dit weet ik uit ervaringg
  #4  
Oud 24-02-16, 22:50
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Dan zal ik wel gelijk hebben dat je van waterschade niet afraakt. Dat begint zeer langzaam te corroseren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer.. Noat iPhone algemeen 3 20-04-14 15:18
iPhone 4S waterschade, laadt niet op maar geeft wel aan jeroenie101 iPhone accessoires en onderdelen 7 21-12-12 10:19
Iphone 3g laad wel op maar wordt niet herkent timarea51 iPhone accessoires en onderdelen 1 15-05-12 10:44
Geen beeld na waterschade Iphone 4 maurits90 iPhone algemeen 2 22-11-11 14:36
iphone laad niet op maar maakt wel contact Merlin iPhone algemeen 0 16-11-10 15:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:46.