//

Defecte iPhone verkopen, hoe zit het met prive gegevens?

Defecte iPhone verkopen, hoe zit het met prive gegevens? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn geliefde iPhone 6s is helaas overleden ten gevolge van vochtschade. Bij een poging tot reparatie werd mij verteld dat de iPhone total loss is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-16, 17:33
thomas999 thomas999 is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 6
Standaard Defecte iPhone verkopen, hoe zit het met prive gegevens?

Mijn geliefde iPhone 6s is helaas overleden ten gevolge van vochtschade.
Bij een poging tot reparatie werd mij verteld dat de iPhone total loss is vanwege een defect moederbord.

Nu wil ik mijn defecte iPhone verkopen. Nu vraag ik mij af hoe het zit met mijn gegevens op de iPhone, zijn deze nog te achterhalen door een koper? Contacten, berichten, foto's... Misschien een domme vraag, ik weet niet wat voor invloed het moederbord op deze gegevens heeft.

De iPhone staat nog tussen mijn apparaten in iCloud.

Kan ik de iPhone gewoon zo verkopen?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-03-16, 16:27
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Voor een nette verkoop zou ik wel de iPhone uit iCloud verwijderen. Daarnaast kan je ook in iCloud aangeven dat hij op afstand gewist moet worden mocht hij ooit online komen, dus je hoeft je daar dan niet meer zoveel zorgen om te maken.

Als je gebruik maakte van TouchID icm een toegangscode, dan heeft de nieuwe eigenaar sowieso geen kans om in je prive gegevens te snuffelen.
__________________
  #3  
Oud 20-03-16, 17:35
thomas999 thomas999 is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 6
Standaard

Oja ik was de vergrendeling helemaal vergeten haha.
Maar oke top thnx!
Reageren

Labels
gegevens, icloud, iphone 6s, moederbord, vochtschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone in buitenland kopen, hoe zit het met de garantie? Moke2351 Koopinformatie Rest Europa 1 29-09-13 18:58
Duitse/Franse iPhone, hoe zit het met garantie Sergiano iPhone algemeen 2 14-09-13 09:45
IPhone 3GS kapot, hoe zit het met gegevens Stewie19 iPhone algemeen 4 07-10-11 14:05
Hoe zit het met "Gegevens mobiele netwerk" steefdeb iPhone algemeen 1 06-10-10 19:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:20.