//

Iphone 5s Combi probleem met activeren

Iphone 5s Combi probleem met activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, Ik heb een probleem met m'n Iphone 5s. Ik heb al uitgebreid gezocht op internet en beide problemen zijn afzonderlijk op te lossen... ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-04-16, 22:46
luc0s luc0s is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 4
Standaard Iphone 5s Combi probleem met activeren

Hey iedereen,

Ik heb een probleem met m'n Iphone 5s. Ik heb al uitgebreid gezocht op internet en beide problemen zijn afzonderlijk op te lossen... alleen kom ik het nergens tegen wanneer je het op het zelfde moment hebt.

Whats the problem.. ?

De telefoon vond maar geen netwerk en bleef maar op zoeken... staan.
Onderwerp: iPhone 5s blijft zoeken naar netwerk | One More Thing

Hier wordt dit probleem op gelost door:
1) ga naar instellingen en zet vliegtuigmodus aan
2) wacht 15 seconden en zet dan je telefoon uit
3) na 15 seconden weer telefoon opstarten
4) telefoon geeft nu aan, sim vergrendeld.
5) ga naar instellingen en zet vliegtuigmodus weer uit
6) nu geeft hij aan, sim ontgrendeld en verbind iphone weer met netwerk
bij mij heeft dit het probleem opgelost, ik hoop dat dit bij jou ook werkt.
lukt dit niet de eerste keer probeer het dan nog een keer.


Dit bovenst uit te voeren... meerdere mensen hadden problemen en zijn op gelost... Echter had ik dit nog niet op tijd gevonden want ik heb fabrieksinstellingen hersteld.

De telefoon moet dus weer geactiveerd worden... maar daar heb je een simkaart voor nodig (die hij ook kan vinden). Nou heeft die 1 keer met een andere simkaart van iemand wel gevraagd naar de simcode, deze ingevoerd maar leek of die bleef hangen.. dus verder dan dat kwam ik niet. De andere 9 keer wat geprobeerd zijn blijft die steeds op zoeken... staan. Nu heb ik op een andere telefoon de simcode uitgezet voor wanneer de mobiel de simkaart wél kan "vinden".

Kan iemand mij helpen. Zijn er bepaalde stappen die je op een bepaalde volgorde moet doen zodat hij de simkaart wel vind en 'm kan activeren?

Thanks toppers
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-16, 01:02
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Nadat je iphone de simkaart herkent verbind deze met itunes op je pc en laat hem ongeveer 2 a 3 minuten eraan hangen. Wanneer je iphone je simkaart niet vind/herkent wanneer je deze hebt geplaats is de kans groot dat je simlezer niet werkt, misschien ooit eens waterschade gehad?
  #3  
Oud 16-04-16, 07:04
luc0s luc0s is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 4
Standaard

Ik heb m 2e hands overgekocht en met kopen heb ik alles geprobeerd en toen deed het simkaartje wat erin zat het gewoon. Dat is toch vreemd?
  #4  
Oud 16-04-16, 21:29
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Heb je wat ik geschreven heb hierboven al gedaan?
  #5  
Oud 17-04-16, 00:47
luc0s luc0s is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 4
Standaard

Ja, helaas werkt de simlezer gewoon niet. Ik had het vandaag aan die jongen gevraagd en zei dat hij alleen het scherm en batterijen heeft vervangen.

Heb m naar een bedrijf gebracht om hem open te maken en te onderzoeken.

Als hij t niet kan maken (hij denkt een connectie tussen simreader en moederbord) wil ik de mobiel terug geven aan die jongen... Als die het geld uberhaupt nog terug wilt geven.

Het rare was dat die toen ik de mobiel controlleerde wel gewoon deed. Hij had 3g en had lycra simkaart.
  #6  
Oud 28-04-16, 09:18
luc0s luc0s is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 4
Standaard

Maar niemand heeft een oplossing voor mij ?
Reageren

Labels
activeren met simkaart, geen netwerk, iphone5s, zoeken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3GS na update iOS 6 probleem met activeren donald20 Jailbreak 19 03-04-13 11:11
Combi Niet storen en vliegtuigmodus Jcop Jailbreak apps en thema's 10 11-02-13 17:38
iPhone 4S - andere microsim gebruiken om te activeren een probleem? Gulioz iPhone algemeen 1 03-11-11 19:52
Beste combi met iPhone: Hi? Kpn? Vodafone? Telfort? jaapbuijs KPN 21 16-01-09 21:12
E-mail Verzenden Met T-mobile In Combi Met Casema SARALI Odido (T-Mobile) 0 16-03-08 20:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.