//

Iphone 6 plus laadt niet meer op

Iphone 6 plus laadt niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iPhone 6 plus waar het scherm van kapot is gegaan nieuw scherm besteld en gemonteerd . Nu is het probleem dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-04-16, 02:01
antrax antrax is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 3
Standaard Iphone 6 plus laadt niet meer op

Hallo

ik heb een iPhone 6 plus waar het scherm van kapot is gegaan nieuw scherm besteld en gemonteerd . Nu is het probleem dat mijn iPhone niet meer aan gaat.
Naja heel even ging hij aan heb gelukkig nog een backup kunnen maken van mijn foto's. Maar toen viel de iPhone uit omdat de batterij leeg was.
Heb hem aan de oplader gehangen en toen gebeurde er iets vreemd.
Toen ik hem aan de oplader hing trilde hij om de 7 seconden ik mijn iPhone van de oplader gehaald gelijk want ik dacht dit klopt niet.
Maar nu laad hij dus helemaal niet meer op heb mijn iPhone er een kwartier aangehangen maar er gebeurd niks als ik hem aan wil zetten.
Nu is mijn vraag waar kan dat aan liggen mijn moederbord die kapot is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-04-16, 09:56
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

heb je de batterij los gemaakt toen je het scherm vervangen hebt ? heb je toen het scherm gemonteerd en daarna de batterij er weer aangedaan ? eerst een diep ontlading geven voordat je de batterij er weer op klikt (aan/uit knop 10 sec inhouden ) anders blijft er spanning op het moederbord staan
  #3  
Oud 26-04-16, 17:33
antrax antrax is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 3
Standaard

Nee dat was ik vergeten om de batterij los te halen misschien niet slim van me. En na dat ik het scherm omgezet had heb ik me scherm weer aangesloten op het moederbord. Heb mijn iphone net een diepe ontlading gegeven maar geen effect.

Laatst gewijzigd door antrax; 26-04-16 om 17:54.
  #4  
Oud 26-04-16, 19:36
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

haal eerst eens de batterij los dan geef je hem een diepe ontlading en daarna je scherm er af voor 5min daarna connectors weer vast van je scherm en daarna je batterij er weer op kijk ook even of de connector die van beneden af komt die naast de connector van de batterij zit er nog goed opzit dan geef je een harde reset en dan aansluiten aan itunes
wat gebeurt er dan ?
  #5  
Oud 26-04-16, 21:34
antrax antrax is offline
• iOS 9.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 3
Standaard

Heb gedaan wat je zegt maar geen verbetering helaas .
Ik zelf denk dat het het moederbord is weet niet hoe ik dat kan testen?. Die zijn denk ik niet los te bestellen ofwel?

Laatst gewijzigd door antrax; 27-04-16 om 00:04.
  #6  
Oud 27-04-16, 08:44
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

dan denk ik dat je een van je schroefjes door het moederbord hebt gedraaid moet er erg mee opletten dat je deze niet op de verkeerde plaats terug zet
Je zou op ebay of marktplaats een ander moederbord kunnen kopen of een iphone met kapot scherm ofzo maar het is wel een gok omdat je er ook 1 kunt kopen waar bv een icloudlock opzit als je bv het imei nr weet van het moederbord dan zou je dat kunnen checken
En dan heb je weer het probleem dat je ook de orginele home knop erbij moet hebben anders werkt het niet met je moederbord
ik heb hier nog wel een moederbord liggen alleen is die ook zonder homeknop en weet ik ook de history er niet van
  #7  
Oud 30-04-16, 22:06
Marijn21 Marijn21 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2015
Locatie: Bruinisse
Berichten: 43
Standaard

2 vragen: moet je een batterij altijd afkoppelen als je het scherm vervangt?
Wat heeft de diepe ontlading dan nog voor zin en hoe doe je dat?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone werkt niet meer en laadt niet meer op. mrlennard iPhone algemeen 1 28-10-13 03:00
Iphone 3GS Laadt niet meer en gaat niet meer aan Sahar iPhone algemeen 0 09-01-13 00:11
Iphone 3GS laadt niet meer op en synchroniseerd niet meer met pc paske iPhone algemeen 6 07-09-12 16:59
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. grungie iPhone algemeen 19 04-11-11 02:48
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.