//

Iphone 3G bluetooth Problemen

Iphone 3G bluetooth Problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een test gedaan met een iPhone 3G met 2.0 firmware en een vorige generatie iPhone met de oude firmware. Ik heb namelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-07-08, 23:21
defmd defmd is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Thumbs down Iphone 3G bluetooth Problemen

Ik heb vandaag een test gedaan met een iPhone 3G met 2.0 firmware en een vorige generatie iPhone met de oude firmware. Ik heb namelijk behalve de 3G ook een Plantronics Discovery 925 bluetooth headset via de apple store gekocht. Je zou denken dat is een kat in het bakkie maar helaas de headset wou niet pairen met de 3G omdat hij hem niet detecteerde..... Geen probleem om de headset te connecten met een Nokia of andere toestellen alleen dus niet met de 3G.

Een collega van mij heeft nog een vorige gen Iphone en die had geen enkel probleem om te pairen met de headset. Het probleem was dat de 3G de headset niet detecteert.... dit zal hopelijk met firmware 2.01 opgelost zijn. Google maar op iPhone 3G en bluetooth en je komt vele problemen tegen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
2.0 firmware, bluetooth, connectie, detect



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bluetooth problemen bassollie iPhone algemeen 0 04-03-11 13:12
Bluetooth problemen Mleuter Archief 1 16-11-10 17:07
Problemen met bluetooth -nu opgelost fgmobile iPhone algemeen 0 11-11-09 20:25
iPhone 3G problemen met carkit icm bluetooth bjornpieneman iPhone algemeen 0 24-06-09 17:00
bluetooth problemen Draak360 iPhone algemeen 11 18-03-08 02:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.