//

Bluetooth streamen alsof het een telefoongesprek is

Bluetooth streamen alsof het een telefoongesprek is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) L.S., Ik heb een nieuwe auto gekocht. Er zit bluetooth in. Daarmee kan ik bellen. Ik kan echter geen audio (zoals spotify) luisteren. Dat zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-06-16, 16:53
EUImport EUImport is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 2
Standaard Bluetooth streamen alsof het een telefoongesprek is

L.S.,

Ik heb een nieuwe auto gekocht. Er zit bluetooth in. Daarmee kan ik bellen. Ik kan echter geen audio (zoals spotify) luisteren. Dat zou ik wel graag willen.

Nu was ik gisteren siri aan het proberen en die maakt wel gebruik van de bluetooth verbinding met de auto alsof het een telefoongesprek is.

Bestaat er een mogelijkheid dat al het geluid wat de iphone maakt naar de auto gestuurd wordt. Dat er als het ware een telefoongesprek nagebootst wordt?

Ik denk dat ik niet op de juiste woorden gegoogled heb, want ik heb niemand bovenstaande vraag zien stellen maar er moeten toch meer mensen aan deze oplossing gedacht hebben...

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-16, 20:26
bertoes bertoes is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Haarlemmermeer
Berichten: 154
Standaard

Ik heb een Alphine radio/CD player in de auto met zowel telefoon als bluetoth. Ik kan kiezen of ik bluetooth wil gebruiken en dan zet ik bluetooth op mijn iphone aan. Wel even verbinding (paring) op radio aanzetten en op iphone de gevonden radio verbinden. Radio begint dan direct met het afspelen van muziek op mijn iphone. Werkt perfect

Misschien geeft deze link meer duidelijkeid voor je

https://webplayersupport.spotify.com...ify-in-my-car/

Of deze

https://androidworld.nl/forum/androi...bluetooth.html
__________________
Macbook Pro Retina 13 inch, 2.4 ghz, 8 gb ram, 256 ssd - iphone 2G 16 Gb - iphone 3GS 16 Gb - iphone 4 16 Gb zwart -Iphone 4S 16 Gb zwart - iphone 5 32 Gb zwart

Laatst gewijzigd door bertoes; 18-06-16 om 20:39.
  #3  
Oud 19-06-16, 13:29
EUImport EUImport is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2016
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je reactie, maar dat werkt bij mij dus niet.

Even voor de verduidelijking:
Alles werkt zoals het zou moeten werken. Er zit bluetooth op de auto om te bellen. Dat werkt ook. Er zit geen audio streaming op. Dus dat werkt ook niet.
Het blijkt echter dat bijvoorbeeld siri een telefoongesprek na kan bootsen waardoor siri, net zoals een telefoongesprek, over de speakers te horen is.
Dus kennelijk kennelijk benadert siri de auto alsof het een telefoongesprek is. Nu vraag ik me dus af hoe ik kan zorgen dat bijvoorbeeld spotify de auto ook benaderd alsof het een telefoongesprek is. Of misschien kan ik wel zorgen dat al het geluid dat de telefoon maakt de auto benaderd alsof het een telefoongesprek is.

Graag hoor ik van jullie!
  #4  
Oud 19-06-16, 20:46
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Ik geloof niet dat dat kan...
__________________
Het goede gedeelte van mijn hersenen werkt slecht. Het slechte gedeelte van mijn hersenen werkt goed.
Reageren

Labels
bluetooth, siri, streamen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
filmpje over vervangen iPhone (alsof je een vriend wegdoet) macleentje Chat en geruchten 1 19-06-13 13:21
Het lijkt alsof er iets los zit in mijn iP4s. TooExclusive iPhone algemeen 8 25-10-12 20:46
Safari: Naar een site gaan alsof je op een computer zit Exclusiivez iPhone algemeen 2 08-05-12 17:59
Iphone uit VS meenemen; doen alsof het een japannertje is.. harmalfa Koopinformatie Nederland 8 21-04-08 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:36.