//

Scherm iPhone 6 voor de DERDE keer los

Scherm iPhone 6 voor de DERDE keer los discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben op de hoogte van het feit dat er al meerdere topics gestart zijn over loszittende schermen van de iPhone 6, maar: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-06-16, 12:36
Peter16 Peter16 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Onstwedde (GR)
Berichten: 3
Unhappy Scherm iPhone 6 voor de DERDE keer los

Hallo allemaal,

Ik ben op de hoogte van het feit dat er al meerdere topics gestart zijn over loszittende schermen van de iPhone 6, maar:

Mijn scherm laat inmiddels voor de derde keer los. In september vorig jaar kocht ik mijn iPhone 6, waarna ik in december voor het eerst terugging naar de Apple Store. Alles goed en wel en m'n toestel werd vervangen. In april kreeg ik hetzelfde probleem en eind mei ging ik wederom naar de Apple Store en nadat ze het probeerden te repareren kreeg ik alsnog een vervangend toestel mee. Deze twee ritjes waren dus de moeite waard, ondanks dat ik uit Zuid-Oost Groningen kom en ongeveer 3,5 uur moet reizen om in Amsterdam bij de Apple Store te komen.

Inmiddels ben ik een maand in het bezit van de vervangende iPhone 6 en het probleem is nu gewoon weer teruggekomen. Ik ben zuinig op mijn Apple spullen en gebruik de originele hoesjes van €40 euro plus een screenprotector zodat er maar zo weinig mogelijk mee gebeurt. Ik word er inmiddels moedeloos van dat het probleem steeds weer terugkomt.

Is er een regeling dat ik over kan stappen naar een 6S of een SE, eventueel met bijbetaling, zodat ik geen last meer heb van deze problemen? Ik vind het behoorlijk vervelend dat ik nu de derde keer mijn gang naar de Apple Store kan zetten vanwege deze problemen. Vroeger met mijn iPhone 4 en 5 heb ik nooit zulke problemen gehad, maar ik vind het nu toch wel irritant worden en zo'n azijnpisser ben ik over het algemeen nou ook weer niet..

Ik hoop dat er iemand is die raad weet!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-06-16, 12:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter16 Bekijk bericht
Is er een regeling dat ik over kan stappen naar een 6S of een SE, eventueel met bijbetaling, zodat ik geen last meer heb van deze problemen?
Ik heb geen ervaring met de Hollandse Apple Stores maar in de Belgische, Duitse en Franse Apple Stores bestaat er zo'n regeling niet. Bel eens met Apple en vraag het. Dan kan je meteen ook vragen om het toestel te laten ophalen. Binnen de drie dagen heb je dan een nieuwe iPhone 6.
Reageren

Labels
iphone 6, scherm los



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 6 scherm zit los en kraakt JanG iPhone algemeen 2 21-05-15 16:38
los scherm iphone 6 mwalogwabagole iPhone algemeen 2 08-05-15 23:26
iphone 5 scherm zit los na reparatie!!!!!! j0na5d3w1t iPhone algemeen 5 29-04-15 16:50
iPhone 6 scherm zit los DurkDG iPhone algemeen 7 27-01-15 12:33
iphone 3G(s) MET LOS SCHERM ergoboy iPhone algemeen 4 08-10-11 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:22.