//

Scherm flikkert/ruist

Scherm flikkert/ruist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Sinds een uur is mijn telefoon ineens begonnen met een soort ruis over het scherm. Hierdoor is er niets meer te zien en flikkert ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-06-16, 16:01
Robin91 Robin91 is offline
• iOS 13.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 41
Standaard Scherm flikkert/ruist

Hi,

Sinds een uur is mijn telefoon ineens begonnen met een soort ruis over het scherm. Hierdoor is er niets meer te zien en flikkert er constant van alles op het beeld. Hard reset werkt niet, bij het appeltje word het even minder, daarna is het weer net zo erg.. Dacht eerst even aan oververhitting maar dit kan ik me niet voorstellen, heeft constant in mijn zak gezeten in een ruimte met airco.

HELP
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-16, 16:32
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Kan je misschien een foto plaatsen?

Ik zou hem daarna voor een uurtje even uitzetten. Is hij misschien gevallen of ben je ergens tegen aan gestoten terwijl de toestel in je zak was?
__________________
  #3  
Oud 06-07-16, 20:00
Robin91 Robin91 is offline
• iOS 13.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 41
Standaard

Tijdje verder nu. Sinds mijn vorige bericht is er het e.e.a gebeurd.. Na een paar uur stopte de storing maar 2 dagen later was het echter weer zo ver. Contact op genomen met 2 reparateurs en beide gaven aan dat het LCD scherm defect was. Dus heb ik het scherm laten vervangen..

Na het een aantal dagen foutloos werken, begon het afgelopen weekend weer.. 2x kwam het kort weer in beeld, op het moment dat het gebeurd kan ik niets met m'n telefoon.. Wat kan dit zijn? Is het dan toch een software probleem? Foto's:

http://imgur.com/a/fPPgD

(Op de foto's is het een 'klein' deel van het scherm, meestal is het volledige scherm gevuld en kan ik niets meer.)


  #4  
Oud 07-07-16, 11:37
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Lijkt wel een defect in de lcd of breuk in de flex kabel van de lcd, je hebt nog garantie op deze gerepareerde scherm? Ik zou terug gaan naar de reparatie shop en vragen of ze deze onder garantie willen herstellen.

Laatst gewijzigd door faire4u; 07-07-16 om 19:14.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple Watch scherm flikkert?! avinassh Apple Watch algemeen 7 25-05-15 03:32
Scherm flikkert paars bij camera iPeppel iPhone algemeen 7 08-07-13 00:42
Mijn iPad 4's scherm flikkert bij het 'batterij-leeg'' scherm. koen050 iPad algemeen 4 09-11-12 18:38
Na indrukken aan/uit knop flikkert scherm tussen zwart en beginscherm verhto iPhone algemeen 0 12-07-12 10:57
Iphone scherm flikkert, iphone start enkel nog in DFU-modus segers909 Unlock [archief] 9 26-05-08 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:39.