//

uitroepteken bij foto's!

uitroepteken bij foto's! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort hebben een groot deel van mijn foto's op mijn telefoon een wit uitroepteken rechts onder in beeld. Als ik deze foto's wil bewerken, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-16, 12:14
jaylebig jaylebig is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 1
Exclamation uitroepteken bij foto's!

Sinds kort hebben een groot deel van mijn foto's op mijn telefoon een wit uitroepteken rechts onder in beeld. Als ik deze foto's wil bewerken, versturen of iets anders mee wil doen, krijg ik de melding: Delen mislukt. Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het voorbereiden van delen, probeer later opnieuw.
Het gekke is dat dit bij alle foto's op mijn telefoon is van de periode 2010 t/m juli 2015, daarna een paar wel en een paar niet en vanaf augustus 2015 tot nu helemaal niet. Ik denk dat het probleem ergens de afgelopen twee maanden is ontstaan. Als ik mijn telefoon aan mijn pc hang, en ik download de foto's, herkent de pc die foto's niet en downloadt ze dus ook niet. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Uitroepteken bij Wi-Fi MarcP Wi-Fi 11 11-07-14 19:33
heropening probleem uitroepteken gadorasti iPhone algemeen 2 20-06-13 12:29
Bitesms uitroepteken mathphone Jailbreak apps en thema's 1 14-07-11 16:04
Windows: Uitroepteken voor muziek! Hermadrid iTunes 4 20-08-10 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:00.