//

Nieuwe installatie iTunes zonder coderen backup

Nieuwe installatie iTunes zonder coderen backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben mijn wachtwoord van de reservekopie in iTunes kwijt (echt voorgoed). Ik heb het nu nodig vanwege overzetten van telefooninhoud naar een nieuwe telefoon. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-08-16, 16:28
Alg Alg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2016
Berichten: 1
Standaard Nieuwe installatie iTunes zonder coderen backup

Ik ben mijn wachtwoord van de reservekopie in iTunes kwijt (echt voorgoed). Ik heb het nu nodig vanwege overzetten van telefooninhoud naar een nieuwe telefoon.
Het wachtwoord bij de reservekopie kan ik niet wijzigen (want oude ww nodig) of verwijderd (idem).
Geprobeerd om de oude iTunes van de pc af te gooien en een nieuwe installatie te doen. Maar ondanks dat ik ook de pc opnieuw opstartte na installatie, heeft iTunes nog mijn muziekbestanden staan. En na het aankoppelen van de telefoon blijkt de backupfunctie nog steeds met wachtwoord beveiligd.
Ik weiger te geloven dat ik de rest van mijn leven geen backups meer zou kunnen maken/terughalen met iTunes.
- Is het mogelijk om wel een nieuwe, echt schone iTunes (dus zonder dat wachtwoord) te installeren?
- Of is het afdoende om een nieuwe account aan te maken en moet daarvoor dan een nieuwe apple-id aanmaken of kan het aan mijn bestaande id (en iCloud dus) gekoppeld blijven (zonder dat ik dus dat oude wachtwoord weer nodig ga hebben)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-16, 18:45
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

software van elcomsoft gebruiken die kan het wachtwoord kraken van een backup van itunes op jou computer ( Elcomsoft Phone Password Breaker)

Of itunes echt goed deinstalleren (met bv revo uninstaller ) omdat de oude backups niet worden verwijdert bij gewoon deinstalleren
backups op een windhoos pc worden in de map gebruikers/......./Appdata/Roaming /Apple Computer/MobileSync/Backup neergezet
dus kun je dan ook verwijderen en zijn die wachtwoorden voor die backups dus ook weg
Reageren

Labels
backup, itunes, reservekopie, wachtwoord



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Backup maken zonder iTunes Quatz iPhone algemeen 3 14-12-12 12:31
Backup van contacten zonder itunes Senneke iTunes 8 29-03-12 05:56
iphone SMS backup zonder iTunes Guest-20191103144301 iTunes 0 23-12-11 16:59
Windows: Hoe krijg ik de Iphone reserve copie coderen functie weer zonder wachtwoord? tbfb iTunes 2 19-11-09 17:29
Nieuwe installatie 3.0 met alleen sms backup Thyzb iPhone algemeen 0 18-06-09 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:57.