//

iPhone 5S blijft hangen na ontgrendelen

iPhone 5S blijft hangen na ontgrendelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. iPhone blijft sinds enkele dagen hangen wanneer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-16, 08:50
heaTuRn heaTuRn is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 1
Exclamation iPhone 5S blijft hangen na ontgrendelen

Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

iPhone blijft sinds enkele dagen hangen wanneer ik hem vergrendel. Wanneer ik hem dan wil aanzetten reageert de iPhone niet. Pas na ongeveer een halve minuut tot een minuut gaat de iPhone pas aan. Dit gebeurt nagenoeg elke keer. Ik heb net een harde reset uitgevoerd, dat ging goed en de telefoon werkt weer. Maar wanneer ik de iPhone opnieuw vergrendel blijft hij weer hangen. Ik wachtte tot de iPhone weer aanging, ik dacht bij mezelf misschien moet ik hem nogmaals opnieuw uitzetten(dmv home en powerknop) ik kreeg een blue screen en toen viel de telefoon uit, hij ging wel weer aan.

Mijn vraag aan jullie....
Welk onderdeel kan defect veroorzaken?


Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-16, 19:14
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Je hebt vast het scherm laten vervangen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Moet iphone eerst ontgrendelen als ik op wil hangen vincentv75 iPhone algemeen 16 11-04-17 10:58
iPhone: 3gs Blijft hangen in DFU of Recoverymode, blijft zwart Frenky40 Jailbreak 2 16-08-11 20:36
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan Frenky40 iPhone algemeen 4 16-08-11 17:09
Blijft vasthangen bij ontgrendelen. ruud198 iPhone algemeen 2 25-02-11 08:27
iPhone blijft hangen (help) Kevster iPhone algemeen 3 30-05-10 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:46.