//

News onder iOS 10.0.1

News onder iOS 10.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben nieuw op dit forum, dus als ik mijn vraag op de verkeerde plaats stel, verneem ik dat graag. Op mijn iPhone SE installeerde ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-09-16, 13:55
robfranssen robfranssen is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 2
Standaard News onder iOS 10.0.1

Ben nieuw op dit forum, dus als ik mijn vraag op de verkeerde plaats stel, verneem ik dat graag.

Op mijn iPhone SE installeerde ik iOS 10.0.1.
Na een swipe naar rechts vanaf de home-pagina kom ik bij de widgets en tref daar o.a. 'News' met Nederlandse nieuwsberichten aan.
De 'News'-App van Apple is echter in de AppStore niet te vinden waardoor ik ook niet kan instellen welk soort/type nieuws in de Widget geladen wordt.
Als iemand mij verder kan helpen zou ik dat zeer op prijs stellen.

Groet, Rob
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-09-16, 16:35
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Ik heb een beetje aan het zoeken geweest. Maar volgens mij kan je niet kiezen van welke websites je nieuws te zien krijgt.
  #3  
Oud 16-09-16, 17:51
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Nee, daar kan je inderdaad nog steeds niets aan instellen. Er wordt lokaal nieuws getoond waarvan Apple denkt dat je dat wil zien.
Toen we in oostenrijk waren kregen we Oostenrijks. Ieuws. Nu weer Nederlands nieuws.
Helaas ook niet in te stellen welke nieuws sites je wel en vooral niet te zien krijgt. Erg jammer..
  #4  
Oud 16-09-16, 20:35
robfranssen robfranssen is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 2
Standaard

Als je bij Instellingen/Taal en Regio instelt dat de regio 'Verenigde Staten' is, wordt de App 'News' automagisch geïnstalleerd en zijn instellingen wél mogelijk.
Zodra je 'Regio' weer herstelt naar Nederland, ben je de App (met Amirikaans nieuws) ook weer kwijt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:05.