//

Probleem na Ios10 (scherm soms ineens zwart)

Probleem na Ios10 (scherm soms ineens zwart) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) He hoi, Nadat het installeren van Ios10 al vreselijk mis ging op mn Iphone 6s, na 6,5 uur en meerdere keren resetten etc deed hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-16, 14:20
mayo001 mayo001 is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard Probleem na Ios10 (scherm soms ineens zwart)

He hoi,

Nadat het installeren van Ios10 al vreselijk mis ging op mn Iphone 6s, na 6,5 uur en meerdere keren resetten etc deed hij het weer, heb ik nu wat problemen.

Mijn batterij gaat heel snel leeg, ik ben alle apps bij langs gegaan maar zie geen vreemde dingen.

Ook heb ik dat ik zo af en toe als ik schakel met Whatsapp dat ik een heel zwart scherm heb, gewoon uit het niks. Na een paar seconden springt hij wel weer normaal.

Als ik iemand bel hoor ik niet altijd wat en ook doen mijn oordopjes het niet altijd, dat is per gesprek verschillend.

Ik heb deze problemen nog niet voorbij zien komen. Ben ik de enige of heb ik gewoon niet goed gelezen op het forum?

Iemand tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-16, 14:57
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Ik heb er nog niets over gehoord. Gezien je 6,5 uur durende operatie, heb je het misschien al gedaan, maar heb je je iphone ook al eens een keer ingericht "als nieuwe iphone"? Dus niet gelijk een icloud of itunes backup terugzetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
probleem twee factor authenticatie na upgrade IOS10 verder bertoes iPhone algemeen 7 14-09-16 10:33
iPhone toont soms zwart scherm bij wakker worden, en soms ook niet... Zonman iPhone algemeen 3 19-11-13 23:34
Iphone 4 soms horizontale strepen of scherm wordt wit/zwart erna omed4life iPhone algemeen 4 05-01-11 19:50
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet joost_ Unlock 4 19-08-10 11:37
soms blijft mijn scherm zwart ? vespresso iPhone algemeen 0 25-09-08 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.