//

Itunes herkent iPhone niet en whatsapp maakt geen kopie

Itunes herkent iPhone niet en whatsapp maakt geen kopie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds iOs 10 twee problemen met mijn iPhone 6. Ik maakte eerst altijd een reservekopie via itunes, maar als ik mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-09-16, 20:50
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard Itunes herkent iPhone niet en whatsapp maakt geen kopie

Hallo,

Ik heb sinds iOs 10 twee problemen met mijn iPhone 6. Ik maakte eerst altijd een reservekopie via itunes, maar als ik mijn iphone nu aan itunes hang, gebeurt er helemaal niks. Mijn iphone komt ook niet in itunes te staan. Daarnaast maak ik altijd via whatsapp een reservekopie van alle chats, maar hij hangt nu al 2 dagen op 13%. Ik kan dit niet uitzetten en mijn iphone een keer uit en aan zetten helpt ook niet. Vanwege het itunes probleem ben ik inmiddels overgestapt naar reservekopie maken met icloud. Icloud hoort ook een reservekopie van whatsapp te maken. Als ik binnenkort de iphone 7 heb en ik zet een icloudreservekopie terug, heb ik dan nog wel al mijn whatsappgesprekken? Of maakt ie daar geen kopie van omdat ie in whatsapp zelf vasthangt in die kopie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-09-16, 21:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat het iTunes probleem betreft zie:

http://forum.iculture.nl/f8/desktop/...niet-meer.html

Van Wappie heb ik geen verstand. Daar zal iemand anders moeten helpen.
  #3  
Oud 24-09-16, 21:09
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard

Ik heb itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd en ook dat werkt niet..
  #4  
Oud 24-09-16, 21:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb je na de verwijdering ook iTunes 12.5.1 geïnstalleerd? iTunes verwijderen doe je het beste met Revo Uninstaller. Die verwijdert ook alle registry entries.
  #5  
Oud 25-09-16, 17:49
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard

Ik heb er zegmaar echt nul verstand van, dus ik heb geen idee wat je bedoelt eigenlijk haha
  #6  
Oud 26-09-16, 00:40
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Laat die haha maar weg. Het as een serieuze poging te helpen.

Binnen iTunes kan je kijken welke versie je hebt. De vraag is of dat versie 12.5.1 is. Een eerdere versie kan niet met ios10 toestellen overweg.
En als je iTunes niet goed werkt en je moet het helemaal verwijderen binnen Windows, dan kan je het programma revo uninstaller gebruiken. Dit programma zorgt ervoor dat echt alle restanten van de software goed verwijderd worden. Deze restanten kunnen later problemen veroorzaken. Windows is van nature een rot os qua verwijderen van software. Er blijft altijd zooi achter die later voor vervuiling en/of problemen zorgen.

En als bovenstaande complete abracadabra is, is het wellicht handiger om iemand bij je pc te halen die weet waar hij (m/v) het over heeft.
  #7  
Oud 26-09-16, 19:45
dbtje dbtje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Laat die haha maar weg. Het as een serieuze poging te helpen.

Binnen iTunes kan je kijken welke versie je hebt. De vraag is of dat versie 12.5.1 is. Een eerdere versie kan niet met ios10 toestellen overweg.
En als je iTunes niet goed werkt en je moet het helemaal verwijderen binnen Windows, dan kan je het programma revo uninstaller gebruiken. Dit programma zorgt ervoor dat echt alle restanten van de software goed verwijderd worden. Deze restanten kunnen later problemen veroorzaken. Windows is van nature een rot os qua verwijderen van software. Er blijft altijd zooi achter die later voor vervuiling en/of problemen zorgen.

En als bovenstaande complete abracadabra is, is het wellicht handiger om iemand bij je pc te halen die weet waar hij (m/v) het over heeft.
Ja en waar zeg ik dat het geen serieuze poging was? Die 'haha' ging over mezelf, omdat IK het niet snap. Dus laat je aangebrande reactie maar weg de volgende keer
  #8  
Oud 26-09-16, 19:53
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Zo, graag gedaan hoor. Ik zal nog een keer zo een stuk tikken.
Met dit soort reacties heb ik inderdaad steeds minder zin om mensen te helpen hier.
Als je een aangebrande reactie wil, prima. Zoek het de volgende keer lekker zelf uit met je problemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes herkent iphone maar krijg geen beeld??? FamousD iTunes 0 30-11-11 17:11
itunes kan geen reservekopie maken, want de kopie kan niet worden opgeslagen... CoolingThunder iTunes 1 19-10-11 16:55
Windows: itunes kan geen reserve kopie opslaan op computer mark_urlings iTunes 4 26-09-10 23:47
Windows: iPhone word niet herkent in iTunes geen DFU mode? xBram iTunes 5 28-09-08 16:25
iTunes herkent geen iPhone vincentjanv Archief 2 30-11-07 14:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.