//

Via iCloud iPhone bespioneren?

Via iCloud iPhone bespioneren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Indien het wachtwoord van apple ID bekend is bij derden kun je dan een iPhone 'besturen'? Met andere woorden kunnen er apps op de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-16, 22:46
memka's schermafbeelding
memka memka is offline
• iOS 9.2.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 4
Standaard Via iCloud iPhone bespioneren?

Indien het wachtwoord van apple ID bekend is bij derden kun je dan een iPhone 'besturen'? Met andere woorden kunnen er apps op de iPhone geïnstalleerd worden die mijn gangen nagaan?



Wachtwoord wijzigen kan helaas niet omdat degene die mijn wachtwoord weet, gebruik maakt van apple.

(Het is een inbreuk op mijn privacy).
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-16, 00:11
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Wat bedoel je met "gebruik maken van apple"?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 13-10-16, 00:13
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Eh....iemand gebruikt dus jouw account gegevens op zijn apparaat?
  #4  
Oud 13-10-16, 00:50
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

De vragen worden ook steeds cryptischer hier zeg. Kom even met wat meer informatie over wat je bedoeld, vermoed of ziet gebeuren. Zo wordt dit weer een eindeloos vraag-antwoord-vraag-antwoord spelletje
  #5  
Oud 13-10-16, 17:50
memka's schermafbeelding
memka memka is offline
• iOS 9.2.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 4
Standaard

Mijn apple ID wordt gebruikt voor iTunes.
Mijn vraag is:
kun je, indien het apple ID bekend is, wijzigingen toebrengen via iTunes/ iCloud op de iPhone?
  #6  
Oud 13-10-16, 20:06
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Nou, ik doe een poging.

Als iemand jouw Apple-ID en bijbehorend wachtwoord heeft, dan zou je via-via wel iets op de telefoon kunnen doen lijkt me (mits goed ingesteld). Je kan op icloud inloggen, je kan dan met fint-my-iphone kijken waar het toestel is en het toestel vergrendelen/wipen. Je kan gegevens (agenda/bestanden op icloud/contactgegevens etcetera) aanpassen die dan gesynchroniseerd worden met je telefoon.

Jouw opmerking
Citaat:
Wachtwoord wijzigen kan helaas niet omdat degene die mijn wachtwoord weet, gebruik maakt van apple.
kan ik overigens niet veel mee. Het is jouw persoonlijke apple-id. dat iemand anders daar gebruik van maakt is jammer. Moet die maar een eigen apple-id maken. Als je bang bent dat iemand jouw gegevens misbruikt, dan direct je wachtwoord aanpassen. Als je je gegevens niet wil aanpassen, dan moet je ook niet miepen dat iemand die gegevens misbruikt.
En als je willens en wetens anderen gebruik/misbruik laat maken van deze gegevens, is het geen inbreuk in je privacy. Dan is het meer iemand bij jou thuis naar binnen in de kamer vragen en als deze in de kamer op de bank zit gaan zeggen dat deze persoon daar niet mag komen omdat je dat ivm je privacy niet wil.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mogelijkheid tot iCloud Drive uitschakelen? Terug naar 'oude' iCloud. Petruss iCloud 7 04-10-15 01:00
Instellingen icloud, fotos verwijderd van iphone ook verwijderd op icloud joerijoerijoeri iPhone algemeen 14 06-02-15 08:12
iWork wil niet synchroniseren met iCloud (zonder iCloud Drive) Patje97 iCloud 11 05-12-14 16:05
iCloud contacten iPhone/iPad staan niet in iCloud Stappie iCloud 0 07-10-12 13:21
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 11:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:50.