//

Eerste indruk/ervaring iPhone 7

Eerste indruk/ervaring iPhone 7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb inmiddels bijna een week mijn iPhone 7 en ik moet zeggen dat ik er gigantisch blij mee ben! Eerst was ik Samsung ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: De iPhone 7 is beter dan zijn voorgangers

Ja 3 100,00%
Nee 0 0%
Ik twijfel 0 0%
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-16, 17:44
RickPSV27 RickPSV27 is offline
• iOS 12.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2016
Berichten: 24
Lightbulb Eerste indruk/ervaring iPhone 7



Hallo!
Ik heb inmiddels bijna een week mijn iPhone 7 en ik moet zeggen dat ik er gigantisch blij mee ben!
Eerst was ik Samsung gebruiker. Daarna heb ik de overstap naar Apple gemaakt en heb ik de route gevolgd: iPhone 5s - iPhone 6 - iPhone 7.
De iPhone 7 is naar mijn mening t.o.v mijn oude toestellen een gigantische verbetering!
Ik hoor vaker dingen van: ''Er zit weinig verschil in de iPhone 6 en 7, je kunt net zo goed bij de iPhone 6 blijven'' enzovoort.
Deze dingen kloppen als je het mij vraagt totaal niet. Ik merk juist veel verschil tussen de iPhone 6 en iPhone 7.

Welke punten vind ik beter?
-De batterij: Mijn iPhone 7 gaat 2x zo lang mee als mijn iPhone 6.
-Snelheid: Mijn iPhone 7 is zeker 3x zo snel als mijn iPhone 6.
-Scherm: Het scherm ziet er toch naar mijn mening helderder uit
-Geluid: Het geluid is een stuk beter, dat komt door de dubbele speakers onderaan.
-Homeknop: Ondanks dat de homeknop niet meer indrukbaar is, vind ik toch deze homeknop een stuk fijner! Vooral dankzij dat je jouw eigen klik kan instellen.
-Camera: Mijn camera is nu zo veel mooier op mijn iPhone 7! Mijn iPhone 6 had ook 8 megapixels, en deze 12. Ook is hij een stuk mooier ineen gezet!
-3D Touch: iPhone 6s gebruikers hadden dit al, maar mijn iPhone 6 had dit nog niet. Is een hele fijne functie die heel handig voor mij is.
-Het oppakken: Ook dit hadden de iPhone 6s gebruikers al toen iOS 10 uitkwam, maar mijn iPhone 6 had dit ook niet... namelijk dat als je jouw iPhone oppakt, dat hij gelijk aan gaat in plaats van dat je 'm aan moet klikken. Heel handig!
-Games: De games werken een stuk flexibeler en fijner bij mijn iPhone 7 dan bij mijn iPhone 6. Zelf kijk ik ook uit naar die nieuwe Super Mario game die ze voor iOS gaan ontwikkelen!
-Sterkte: De iPhone 7 is veel sterker dan zijn voorgangers en valt minder snel kapot. Natuurlijk ligt het er ook aan hoe je jouw iPhone laat vallen, maar over het algemeen is de iPhone 7 sterker.
-Koptelefoon aansluiting: Die mis ik helemaal niet! Het is zelfs prettiger zo to be honest!
En nog meer kleine dingetjes!

Is de overstap het waard?
Hier zullen meningen over verschillen, maar mijn mening hierover is: Ja.
Ik zou het de overstap waard vinden van iPhone 6 naar iPhone 7, want ik heb deze zelf ook gemaakt.
iPhone 6s gebruikers moeten dit zelf beoordelen.


Ik ben ook wel benieuwd naar jullie eerste indrukken van de iPhone 7. Als jullie die willen delen, plaats gerust jullie eerste indrukken in een comment!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-16, 17:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier heb je al wat indrukken/ervaringen:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...phone-7-a.html
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:06.