//

IPhone 7: Voicemail notificaties Vodafone werkt niet

IPhone 7: Voicemail notificaties Vodafone werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vodafone heeft mij het volgende laten weten: _____ Mijn collega's van de technische dienst hebben het probleem onderzocht. Het schijnt vaker voor te komen bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-16, 10:25
Remark Remark is offline
• iOS 10.1.1
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Exclamation IPhone 7: Voicemail notificaties Vodafone werkt niet

Vodafone heeft mij het volgende laten weten:
_____
Mijn collega's van de technische dienst hebben het probleem onderzocht. Het schijnt vaker voor te komen bij iPhones. Op het netwerk kunnen mijn collega's zien dat de voicemailnotificaties vrijwel direct na het inspreken afgeleverd worden op het toestel, maar dan vervolgens op de een of andere manier niet direct zichtbaar worden. Mijn collega's hebben dit bij Apple met hoge prioriteit aangemeld zodat door Apple onderzocht kan worden waar dit mis gaat en hoe het kan worden opgelost. Hou de voicemail in de gaten en bijvoorbeeld ook de iOS updates. Mocht het dan om een software fout gaan, dan zal dit naar alle waarschijnlijkheid door Apple worden opgelost via een update.
_____
Ik ontvang al maanden geen voicemail notificaties. Ook niet per sms of email. Is dit probleem bekend???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3g Visual Voicemail werkt niet Laurensk iPhone algemeen 8 23-08-10 13:01
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
Voicemail werkt niet bartaemeyers iPhone algemeen 6 05-09-08 17:40
Werkt voicemail ook bij Vodafone in SMS Fix voor 1.1.1 Masterplace Vodafone 1 28-01-08 22:17
Voicemail van Vodafone werkt niet... Greatwhitexxl Archief 15 24-10-07 16:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.