//

Glas iPhone 6

Glas iPhone 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forum leden. Wie kan mij helpen,.. Ik probeer al vanaf donderdag een afspraak te regelen bij een Apple store in DenHaag..Ivm een defect glas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-16, 11:02
chevycaprice chevycaprice is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 11
Standaard Glas iPhone 6

Beste Forum leden.

Wie kan mij helpen,..

Ik probeer al vanaf donderdag een afspraak te regelen bij een Apple store in DenHaag..Ivm een defect glas een iPhone 6 van mijn zoon.
Dit is werkelijk een onbegonnen opgave,Gebelt maar dan kan je geen afspraak maken.Naar een icenter hier in de buurt geweest,Ja meneer de telefoon is krom dus moeten we opsturen en laten onderzoeken etc etc,Kort gezegd je werd er niet wijzer van.
Gisteren weer Apple store in Den haag gebelt,Meneer om 00:00 ververst de pagina en komt er een dag bij,dus ik raad u aan dit te doen.
Jullie raden het al,00:00 op de iPad en jawel de zaterdagplanning gaat weg en volgende zaterdag komt erbij.klik die datum rap aan en ja hoor,geen reservering mogelijk.......Ik word er exht helemaal gek van.

Wie heeft er ervaring met dit fenomeen en wat kan ik het beste doen.Toestel is 3 maanden oud dus ivm garantie zou ik graag een origineel glas willen...

Help,help,help,jelp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-16, 11:11
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chevycaprice Bekijk bericht
...Ja meneer de telefoon is krom dus moeten we opsturen en laten onderzoeken etc etc,Kort gezegd je werd er niet wijzer van.
Niet wijzer van? Dat is eigenlijk redelijk simpel: Apple gaat een kromme iPhone niet herstellen. En al helemaal geen nieuw scherm plaatsen in een kromme iPhone.

Eventueel zal de Apple Genius dat kromme ding wel willen vervangen door een refurbished iPhone. Kost een paar honderd Euris.
  #3  
Oud 27-11-16, 11:21
chevycaprice chevycaprice is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 11
Standaard

Het glas is gescheurd doordat de telefoon is gevallen,Krom is trouwens een heel groot woord,als je hem op tafel leg dan zie dat het misschien een mm is.
Maar een toestel van net 3 maanden?..Het is toch te gek dat wie je ook aan de telefoon krijgt Niemand kan mij een antwoord geven,Afspraak kan alleen online via een Apple support.....Op internet lees je vele verhalen over kromme iPhone toestellen,Dan moet er toch een oplossing voor zijn en komen ipv een heel toestel vervangen.
  #4  
Oud 27-11-16, 11:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chevycaprice Bekijk bericht
Het glas is gescheurd doordat de telefoon is gevallen...
Je kan dat "glas" blijven noemen. Maar Apple is Carglass niet. Apple kan het scherm vervangen als het toestel aan de voorwaarden voldoet. Kost iets van een 179,- €. Een kromme iPhone valt normaliter buiten die voorwaarden. En een gebroken scherm valt trouwens nooit onder garantie.

Probeer een afspraak te maken met een genius van een van de andere Apple Stores in de Randstad. Je kan het toestel ook laten ophalen.

Succes gewenst.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krasvast glas bij IPhone 5S? DavePlugge iPhone algemeen 15 04-03-14 16:32
Zelf glas vervangen iPhone 4 MooneyGiancana iPhone accessoires en onderdelen 5 21-11-12 19:41
iPhone 4 gebroken glas Appletheway2go iPhone algemeen 116 19-06-11 13:40
Glas gebroken iPhone 4 tellysbar iPhone algemeen 8 17-04-11 19:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.