//

mismatch iphone met windows10?

mismatch iphone met windows10? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraag over een probleem die ik sinds een tijd heb met herkenning van mijn Iphone5 door mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-01-17, 23:46
femke026 femke026 is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 1
Unhappy mismatch iphone met windows10?

Hallo, ik ben nieuw hier en heb een vraag over een probleem die ik sinds een tijd heb met herkenning van mijn Iphone5 door mijn laptop met windows10. Mijn computer herkent de telefoon niet meer en daardoor kan ik geen foto's meer importeren.

Ik heb alle (voor mij begrijpbare) stappen doorgelopen, zoals windows 10 updaten. Een mediapack installeren, Itunes updaten. Inmiddels herkent mijn pc wel de Icloud, maar daar staat dus helemaal niks in? Hoe dat kan???

Heeft iemand een idee wat deze mismatch zou kunnen veroorzaken en heeft iemand een idee of dit kan komen door een jailbreak die er op mijn telefoon zit? Zou het kunnen dat de versie dan te oud is geworden voor win.10?

Hoop dat iemand me kan helpen, want ik zit ondertussen al maanden met een telefoon die ik niet leeg kan halen : /
Dankjewel, groetjes Femke
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-01-17, 11:14
Just Just Just Just is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 36
Standaard

Hoi Femke, de jailbreak is het probleem. Vaak kom je van een jailbreak af om je software te updaten in instellingen (Gewoon de app van ) Dan ben je in ieder geval van de jaulbreak af en kan je je telefoon weer resetten.
  #3  
Oud 19-01-17, 12:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Just Just Bekijk bericht
Vaak kom je van een jailbreak af om je software te updaten in instellingen (Gewoon de app van ) Dan ben je in ieder geval van de jaulbreak af en kan je je telefoon weer resetten.
Om evidente redenen kan men nooit een jailbreak verwijderen met een update op het toestel zelf. En als men met iTunes een update doet, en die zou lukken, dan blijven de verplaatste standaard apps achter in /var/stash/ op de user partitie. Je hebt dan alle standaard apps dubbel.

Een jailbreak kan men alleen verwijderen door het toestel te herstellen in DFU mode met iTunes.
Reageren

Labels
foto's downloaden, niet herkend, windows 10



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[windows10] icloud settings menu start telkens on boot B3rt iCloud 0 10-03-16 18:13
ipad aansluiten op windows10 pa2cjh iPad algemeen 8 06-12-15 01:30
Size mismatch cydia, bojill Jailbreak apps en thema's 5 26-08-12 22:50
Help! Size mismatch????? jailbreakme Jailbreak 2 19-02-11 03:59
MD5Sum mismatch steven90 iPhone algemeen 1 27-02-09 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:08.