//

Muziek zonder iTunes

Muziek zonder iTunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, iTunes werkt niet op mijn iPhone, daar is absoluut niks aan te doen dus daar aub. geen reacties over. Kan ik op een andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-01-17, 22:52
KaLuc KaLuc is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2017
Berichten: 1
Standaard Muziek zonder iTunes

Hoi,
iTunes werkt niet op mijn iPhone, daar is absoluut niks aan te doen dus daar aub. geen reacties over.
Kan ik op een andere manier toch muziek op mijn iPhone krijgen?
Ik heb geprobeerd nummers naar mijn iPhone verbonden aan de computer te slepen maar dat werkt niet.
Bedankt alvast!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-01-17, 23:55
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Gaat het om de iPhone 3GS met iOS 4.1 uit je profiel, of heb je nu een nieuwer model?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 06-01-17, 08:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaLuc Bekijk bericht
Hoi,
iTunes werkt niet op mijn iPhone, daar is absoluut niks aan te doen dus daar aub. geen reacties over.
Hoi

Ook voor al die alternatieve progjes, ook de crapware, is er toch iTunes noodzakelijk. Al die tooltjes maken gebruik van de onderliggende functies van iTunes. Zonder iTunes (en usbmuxd) geen verbinding met een iDevice.

Mijn excuses dat ik toch een reactie geef over iTunes. Ga het hier dan ook bij laten. Succes verder.
Reageren

Labels
itunes, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek synchroniseren zonder iTunes jessehoogland1999 iPhone algemeen 5 23-07-12 10:06
Muziek Iphone streamen zonder Itunes messy iPhone accessoires en onderdelen 17 30-12-11 20:48
Muziek: muziek zetten zonder itunes Fashionista Muziek, foto & video 8 12-06-11 03:47
Muziek: Muziek op Iphone verwijderen ZONDER Itunes? iJanny Muziek, foto & video 2 30-03-11 15:14
Muziek syncen zonder iTunes belgiumiphone iTunes 0 07-05-10 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:34.