//

Iphone 5 maakt geen verbinding met laptop

Iphone 5 maakt geen verbinding met laptop discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn iphone 5s al een hele tijd, maar plotseling maakt deze geen verbinding meer met mijn laptop (windows 7) als ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-17, 12:50
ra1987 ra1987 is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 1
Standaard Iphone 5 maakt geen verbinding met laptop

Hoi,

Ik heb mijn iphone 5s al een hele tijd, maar plotseling maakt deze geen verbinding meer met mijn laptop (windows 7) als ik hem verbind via de usb. Ook laadt mijn telefoon niet meer op als ik deze met de laptop verbind. Ik heb meerdere kabels en usbpoorten geprobeerd.
Mijn iphone laadt wel gewoon op via het stopcontact. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik heb de laatste versie van itunes en ios.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-17, 13:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ra1987 Bekijk bericht
Ook laadt mijn telefoon niet meer op als ik deze met de laptop verbind.
Afgezien van het feit dat een iPhone opladen met de USB-poort van een Windows PC geen goed idee is zijn er twee redenen dit dit probleem kunnen veroorzaken:

1) Er staat geen 5V op de USB-bus van de Windows PC. Als er een spanning van 5V op de USB-bus staat zal er geladen worden, ongeacht of er drivers geladen zijn;

2) Een probleem met niet originele Lightning kabels. iOS kan verhinderen dat er geladen wordt met namaak Lightning kabels;

Aan hand van de symptomen die je beschrijft vermoed ik dat er mogelijk een probleem is met de USB-bus in de computer. Werken andere apparaten die spanning afnemen van de bus wel? Bijvoorbeeld USB-sticks?
  #3  
Oud 01-02-17, 14:00
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Afgezien van het feit dat een iPhone opladen met de USB-poort van een Windows PC geen goed idee is
Waarom is dit geen goed idee?
  #4  
Oud 01-02-17, 14:04
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gonus Bekijk bericht
Waarom is dit geen goed idee?
Omdat die 500 mA stroom die een USB-poort van een Windows PC levert te laag is om goed te laden. Daarom wordt op een Mac de stroom verhoogd tot 1.000 mA als er een iPhone wordt aangesloten. En tot 2.100 mA als er een iPad aangesloten is.
  #5  
Oud 01-02-17, 14:10
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Omdat die 500 mA stroom die een USB-poort van een Windows PC levert te laag is om goed te laden. Daarom wordt op een Mac de stroom verhoogd tot 1.000 mA als er een iPhone wordt aangesloten. En tot 2.100 mA als er een iPad aangesloten is.
Helder!
Thanks voor de uitleg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5 maakt geen verbinding ruud_ajax16 iPhone algemeen 12 12-06-13 20:05
Ipad 3 maakt geen verbinding met laptop (windows XP) stevenalt iPad algemeen 0 05-11-12 16:55
Geen verbinding Iphone en laptop chantalvh77 iPhone algemeen 0 31-07-12 21:06
iPhone maakt geen verbinding met PC MikailOzen iPhone algemeen 3 05-12-11 14:35
Windows: na reset Laptop geen verbinding meer met iTunes. PBJ85 iTunes 1 15-12-09 12:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:41.