//

scherm wel of niet vervangen?

scherm wel of niet vervangen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, mijn iphone 7 is gevallen op een harde ondergrond. het scherm is nog heel en hij reageert ook nog dmv trillen etc.. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-02-17, 16:05
Tribooo Tribooo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard scherm wel of niet vervangen?

Beste lezers,

mijn iphone 7 is gevallen op een harde ondergrond. het scherm is nog heel en hij reageert ook nog dmv trillen etc..

Het scherm licht wel wat zwart op op de achtergrond dmv de home button of de powerbutton maar meer dan dat doet hij niet. ik krijg verder geen beeld.

kan het nu zijn dat er alleen een connector los zit of is mijn scherm overleden?

mvg
Joey
__________________
iPhone: 3G, 3GS, 4, 4S, 5, 5S, 7
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-02-17, 20:22
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Dat er een connector los zit is zeer onwaarschijnlijk aangezien deze met een metalen plaatje afgedekt worden die erop geschroefd zijn. Ik denk eerder dat het scherm stuk is, maak een afspraak bij Apple ( goedkoper dan bij een gsm shop op de hoek en je behoud je garantie ) en laat de Iphone daar repareren.
  #3  
Oud 09-02-17, 22:17
Tribooo Tribooo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb contact gehad met apple en ze konden zo niet zeggen wat het zou kunnen zijn. de maximale reparatie kosten zullen 351,- bedragen, kan dus minder zijn maar ik ga er ook van uit dat het aan het scherm ligt. helaas valt het niet onder de garantie omdat het val schade is.

helaas wordt dit niet gedekt door mijn inboedel dus wordt het in de buidel tasten ben ik bang.
  #4  
Oud 10-02-17, 09:51
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ik heb meerdere keren een scherm laten vervangen (wanneer het toestel nog garantie heeft en om deze garantie niet te verliezen) en de reparatie kosten zelf betaald, prijs valt altijd mee en meestal (vooral bij nieuwere type iPhone ) goedkoper dan bij een gsm shop op de hoek. Op de website van Apple staat dat schermreparatie €147,10 kost voor de iPhone 7, ikzelf heb vorige maand bij Apple Amsterdam maar € 135,- hoeven af te reken voor een nieuw scherm.
  #5  
Oud 10-02-17, 11:42
Tribooo Tribooo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Dat klopt, echter vertelde een genius mij dat valschade niet onder de garantie valt en de kosten kunnen oplopen tot €351. Mocht dit idd rond de €140 zijn is dat mooi meegenomen.
  #6  
Oud 10-02-17, 12:37
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Bekende -positieve- truck Trimbooo; ze kunnen natuurlijk nu nog niet met zekerheid vaststellen wat de exacte schade is, dat kan je ook niet verwachten.

Dus houden wat marge "dan valt het altijd mee"
  #7  
Oud 10-02-17, 20:46
Tribooo Tribooo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

Ja dat is waar. Morgen denk ik naar Amsterdam, even kijken wat ze daar zeggen en dan laat ik hem daar voor reparatie.

Voor jullie, bedankt.
  #8  
Oud 10-02-17, 22:22
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Heb je wel een afspraak gemaakt?
  #9  
Oud 11-02-17, 09:10
Tribooo Tribooo is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Standaard

afspraak wist ik van idd maar het wordt een andere dag dan vandaag. Bedankt voor jullie info.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 5s scherm zelf vervangen, halve beeldscherm reageert niet isaatje8 iPhone accessoires en onderdelen 2 17-01-16 12:17
Na vervangen scherm niet altijd een verbinding olaf79 iPhone algemeen 4 21-01-14 21:21
Horizontale strepen in LCD, scherm vervangen helpt niet TheCrow iPhone algemeen 5 29-09-13 22:43
ipad 2 ontgrendelen werkt niet meer na scherm vervangen kimielco iPad algemeen 3 31-12-12 18:41
iPhone 4 Front Camera werkt niet meer na scherm vervangen Fredzzz iPhone algemeen 8 02-11-12 12:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.