//

Wel meldingen, geen berichten

Wel meldingen, geen berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Mijn iPhone doet sinds dit weekend heel vreemd, met name wat betreft WhatsApp. Ik zal het proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-02-17, 23:22
Liesxx Liesxx is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 1
Standaard Wel meldingen, geen berichten

Hoi allemaal,

Mijn iPhone doet sinds dit weekend heel vreemd, met name wat betreft WhatsApp. Ik zal het proberen zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Het begon allemaal zondagmiddag, waarbij ik wat meldingen kreeg van berichtjes. Vervolgens, bij het openen van de app, waren die berichtjes niet te zien. Alleen alles voor 15:00 staat erin. Inmiddels, na een hoop dingen geprobeerd te hebben, is dat nog steeds het geval. Wat ik al heb geprobeerd:

- de app herinstalleren. Probleem: hij wilde geen reservekopie maken. Na het aanmaken van een nieuw iCloud account lukte dat wel, maar de herinstallatie hielp niet.
- Instellingen resetten.
- iOS updaten. Weer problematisch; 'fout bij installeren'. Tot drie keer toe opnieuw geprobeerd, uiteindelijk via iTunes gedaan. Ook dat lukte de hele tijd niet, tot ik mijn hele iPhone herstelde.

Happy happy: telefoon weer helemaal up-to-date na alle moeilijkheden, nieuwe versie whatsapp erop, heb mijn chatgeschiedenis en media nog! Echter: de berichten verdwijnen NOG STEEDS. Het lijkt erop dat de app het wel gewoon weer doet als ik mijn hele chatgeschiedenis verwijder, maar daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten. Ik kan overigens gewoon blijven appen, alles wordt netjes verstuurd, en zolang ik het gesprek openhoud komen de berichten binnen. Maar zodra ik de app sluit en weer open is alles weg (tot zondag 15:00). Zo vreemd! Wie herkent dit of weet een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
berichten, foutmelding, iphone, reservekopie, whatsapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
miCal geeft geen meldingen Lian1966 iPhone Apps 11 11-10-15 11:55
Geen meldingen na update. Deventer iPad algemeen 1 22-09-12 15:22
IOS5 meldingen berichten in het engels Jasty iPhone algemeen 0 17-10-11 13:22
Geen meldingen bij Verjaardagen!? ikhouvanmijniphone iPhone algemeen 4 21-04-08 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.