//

Blijven foto's in iCloud photo library bewaard na een restore

Blijven foto's in iCloud photo library bewaard na een restore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil mijn iPhone graag herstellen, ik wil de foto's en video's na de restore weer terug op de telefoon. Ik wil de foto's ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-17, 12:42
jplt jplt is offline
• iOS 10.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 73
Standaard Blijven foto's in iCloud photo library bewaard na een restore

Hoi,

Ik wil mijn iPhone graag herstellen, ik wil de foto's en video's na de restore weer terug op de telefoon. Ik wil de foto's niet opslaan op de pc en vervolgens via de pc terug zetten omdat deze bij mij dingen zoals de datum en locatie veranderd. Daarom wil ik alles graag in iCloud photo library hebben, maar ik vraag me dus af of alles daar blijft staan na een restore. Ook vroeg ik me af of het album personen wordt bewaard.

PS. Kan ik na het terug zetten via iCloud photo library deze functie ook weer uit zetten, of verdwijnen alle foto's dan weer?

Bedankt,

jplt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-17, 15:00
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Deze foto's staan opgeslagen in de iCloud server. Dit wil dus zeggen dat die foto's gewoon terugkomen. Het album personen wordt ook, als ik me niet vergis, gesynchroniseerd met iCloud.

Daarna zou je de functie inderdaad weer kunnen uitzetten.
__________________
War, war never changes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud Photo Library foto's worden niet meer geupload? rtf74 iCloud 1 25-05-15 10:20
iCloud Photo Library (Beta) rsnhakan iCloud 3 23-10-14 10:14
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 10:58
Foto: Geen foto's in photo library, wel gemaakt Hosley Muziek, foto & video 5 04-07-08 16:20
Foto: Kwaliteit foto's Photo Library? DHCN Muziek, foto & video 2 01-06-08 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.